به گزاش ایرنا، عادل کاظمی روز یکشنبه در نشست تخصصی مدیریت مصرف در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز با بیان اینکه بخشی از این طرح ها اهداف تبریز 2018 را محقق خواهد کرد، اظهارکرد: تجهیزات بازار بزرگ تبریز ساماندهی شده و شبکه زمینی بازار صادقیه به شبکه کابلی تبدیل شده است.
وی اعلام کرد: تا پایان آذر ماه امسال بخش مهمی از اصلاح انشعابات این اثر مهم گردشگری در بازار صادقیه به پایان می رسد.
وی با اشاره به اینکه در بحث تبریز 2018، توجه به مبلمان شهری ضروری است، گفت: بهبود وضعیت کنونی نیاز به همکاری و تعامل با ارگان هایی همچون شهرداری، استانداری و میراث فرهنگی دارد و برای هماهنگی نشست هایی در این خصوص برگزار خواهد شد.
کاظمی همچنین با اشاره به تعیین شرکت توزیع نیروی برق تبریز به عنوان یکی از سه شرکت توزیع در گسترش اتوماسیون شبکه، تأکید کرد: هوشمندسازی شبکه برق مدت زمان حل مشکلات تجهیزات شبکه و خاموشی را کم می کند و متخصصان ما می توانند از مرکز دیسپاچینگ توزیع، اقدام به رفع مشکلات کنند.
وی ادامه داد: با اتوماسیون شبکه، سرعت عمل بالا می رود، هزینه ها کاهش می یابد، خطایابی دقیق تر می شود و به تبع آن مدت زمان خاموشی کم می شود زیرا با مانیتورینگ تجهیزات فرامین لازم مربوط به قطع، وصل و خطایابی در کمترین زمان صورت می گیرد و پایلوت بودن تبریز کمک می کند که در این راه قدم های سریع تری برداریم.
کاظمی گفت: در زمان حاضر 300 نقطه شبکه هوشمندسازی شده اند و با تثبیت پروژه پایلوت، گسترش اتوماسیون شبکه را سرعت بیشتری خواهد بخشید.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اشاره به اینکه دولت از سرمایه گذاران در زمینه ایجاد پنل های خورشیدی حمایت و انرژی تولیدی آن ها را 10 برابر قیمت تعرفه خریداری می کند، گفت: ماه آینده یکی از همین پنل های خورشیدی اداری در مجموعه شرکت توزیع به بهره برداری می رسد .
نشست تخصصی مدیریت مصرف در قالب برنامه های فرهنگی هنری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز و نهمین نمایشگاه مطبوعات آذربایجان شرقی با حضور اصحاب رسانه و بازدیدکنندگان نمایشگاه برگزار شد.
نمایشگاه کتاب تبریز امروز به پایان می رسد.
خبرنگار: پرویز انصاری**انتشار: عزیزی راد
3071/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.