حمید شکری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه مقدمات اجرای این طرح فراهم شده و توربین ها توسط گروه مپنا در حال نصب است، گفت: نواقص و مشکلات جزئی پیش رو از طریق شهرستان رفع می شود.
وی بر ضرورت همراهی و حمایت هر چه بیشتر مسئولین به منظور بهره برداری سریع تر از این طرح تاکید کرد.
شکری با اشاره به بهره برداری از کارخانه تولید آهن اسفنجی در شهرستان میانه، گفت: با تکمیل واحد ذوب این مجتمع، زنجیره فولاد در شهرستان کامل می شود.
وی طرح پایاب سد آیدوغموش با 2 هزار و 700 هکتار را از دیگر طرح های بزرگ شهرستان میانه عنوان کرد و با تقدیر از مشارکت کشاورزان 13 روستای حوضه این سد، افزود: این طرح بعنوان الگو و یکی از طرح های نمونه مشارکتی در سطح استان مطرح است.
شکری همچنین به برنامه اجرای طرح گاوداری 6 هزار راسی در شهرستان اشاره کرد و گفت: تمامی مشکلات موجود از جمله تسهیلات مورد نیاز طرح رفع شده و امیدواریم به زودی شاهد کلنگ زنی این طرح باشیم.
معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه وجود 4 طرح بزرگ اجرا شده و در دست اجرا در شهرستان را سبب رسیدن به توسعه همه جانبه شهرستان دانست.
وی با بیان اینکه تمامی این امور در جهت رونق اقتصاد و اشتغال در منطقه انجام شده است، تاکید کرد: انتظار می رود همه موارد و مسائل موجود بر سر راه طرح های سرمایه گذاری از جمله نیروگاه بادی آقکند به فرمانداری اطلاع رسانی شود.
آقکند یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی است که در بخش کاغذکنان شهرستان میانه در دامنهٔ 'قافلان‌کوه' در فاصله 180 کیلومتری جنوب تبریز واقع شده و به‌ همین دلیل آب و هوای بسیار سرد و بادخیز دارد.
خبرنگار: غلامی**انتشار: عزیزی راد
7231/3071/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.