فرماندار اهر تسریع در روند بازسازی بقعه شیخ شهاب الدین اهر را از خواسته های اصلی مردم این شهرستان عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، زاهد محمودی در حاشیه بازدید از بقعه شیخ شهاب الدین اهری در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در راستای تبریز 2018 لازم است تمامی تلاش خود را در جهت تسریع در بازسازی این بقعه تاریخی که هویت فرهنگی و تاریخی این شهرستان است به نحو احسن انجام دهیم.

وی افزود: با توجه به اینکه شهرستان اهر در کنار پنج شهر دیگر استان آذربایجان شرقی در تبریز 2018 به عنوان هدف گردشگری می‌باشد توجه به زیرساخت‌های گردشگری و همچنین رفع مشکلات نقاط دیدنی این شهر از جمله بقعه شیخ شهاب الدین اهری می تواند زمینه مناسب برای معرفی و رشد این شهرستان را در حوزه گردشگری آماده کند.

محمودی در ادامه به نبود مراکز اقامتی و هتل برای اقامت و میزبانی گردشگران و میهمانان در اهر نیز اشاره کرد و افزود: از سرمایه گذارانی که بخواهند در این امر در این شهرستان سرمایه گذاری نمایند حمایت خواهد شد.

در ادامه رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان اهر نیز رفع کاغذبازی و سخت گیری های بی مورد اداری را در روند جذب سرمای گذاران در خصوص احداث مراکز اقامتی و هتل را مهم عنوان کرد.

حسن باقرپور همچنین به ایجاد سفره خانه های سنتی و بین راهی نیز اشاره کرد و افزود: این گونه سفره خانه های می تواند علاوه بر جذب گردشگر باعث ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در این شهرستان و منطقه شود. 
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.