فرماندار هشترود گفت: کمبود فضای سبز در هشترود مردم این منطقه را آزار می‌دهد؛ از این رو شهرداری و شورا باید تلاش خود را در جهت توسعه‌ی فضای سبز بیشتر کنند.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، حسن مستفید در جلسه‌ی شورای شهر هشترود، خاطرنشان کرد: بهسازی جاده‌های بین مزارع، جاده سلامت و جاده بوستان شهدای گمنام می‌تواند از بار ترافیکی شهر بکاهد و برای بهسازی اماکن یاد شده می‌توان از بودجه آبخیزداری استفاده کرد.
رییس اداره جهاد کشاورزی هشترود نیز در این جلسه اظهار کرد: اگر جاده سلامت از احاطه اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خارج شود، جهاد کشاورزی می‌تواند با همکاری شهرداری وضعیت این جاده را بهبود دهد و از بار ترافیکی شهر بکاهد.
اسماعیل کریمی اصل افزود: جهاد کشاورزی هشترود می‌تواند با دید هم افزایی کمک حال خیلی از ادارات هشترود باشد و در بهسازی شهر سهم داشته باشد.
رئیس شورای شهر هشترود نیز در این جلسه یاد آور شد: مسیر گشایی در هشترود و حل ترافیک شهر یکی از دغدغه‌های شورا و شهرداری است؛ ازاین رو شورای شهر با کمک جهاد کشاورزی بهبود وضعیت جاده های بین مزارع را در دستور کار قرار داده است.
محمد رضا شقاقی‌پور اظهار کرد: تفیک، توسعه و ساماندهی جاده‌های بین مزارع برای کم کردن بار ترافیکی شهر نیاز است و در حال حاضر تنها راه برون رفت از مشکلات، توسعه‌ی ناوگان حمل‌ونقل درون شهری است.
نایب رئیس شورای شهر هشترود نیز در این جلسه اظهار کرد: ایجاد کمربندی سبز در هشترود یکی از ضروریات است.
محمدرضا قهرمانپور گفت: اعضای شورای شهر در جهت عمران و آبادانی هشترود با ادارات و مردم همکاری دارند.
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر هشترود نیز از مصوب شدن خرید تجهیزات برای تکمیل پروژه مکانیزه کردن محل دفن زباله خبر داد و افزود:ا ین کمسیون با همکاری معاونت عمران شهرداری برای ساماندهی محل زباله خانه تاکنون۶۵۰میلیون تومان اعتبار هزینه کرده است.
یوسف ایل غمی ادامه داد: مجوز خرید سنگ اسپراخون برای بهسازی پیاده روها و معابر سطح شهر و مجوز انعقاد قرارداد برای ادامه پروژه آسفالت‌ریزی برای ترمیم خیابان‌های شهر به شهرداری صادر شد.
عضو شورای هشترود نیز در این جلسه از مصوب شدن همکاری شهرداری و جهاد کشاورزی در جهت بهسازی جاده‌های بین مزارع خبر داد و خاطرنشان کرد. براساس مصوبات کمیته برنامه‌ریزی باید جاده سلامت به شهرداری و جهاد کشاورزی تحویل داده شود تا مسیر گشایی در این منطقه شروع شود.
زهرا عباس‌نژاد گفت: یکی دیگر از مصوبه‌های شورا در جلسه دوازدهم، تخصیص اعتبار برای احداث آب نمان در مسیرهای بین مزارع در خصوص مسیر گشایی ما بین کمربندی و بوستان شهدای گمنام می باشد.
وی از از باز گشایی مسیر دانشگاه پیام نور تا انتهای اراضی گنجینه کتاب در آینده نزدیک خبر داد و افزود: این مسیر که از جاده های بین مزارع می باشد بعد از تعریض طرفین جاده،شن ریزی و تسطیح می‌شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.