محل احداث مرکز جامع سرطان تبریز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرک خاوران کلنگ زنی شد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در آیین کلنگ زنی مرکز جامع سرطان تبریز،  ضمن قدردانی از خیران جهت راه اندازی این مرکز اظهار امیدواری کرد؛ مرکز جامع سرطان به عنوان مرکزی برای مراجعه بیماران صعب العلاج آذربایجان شرقی شده و  در زمان مقرر به بهره برداری برسد.
 
 سید حسن قاضی زاده هاشمی افزود: خیران کشور مایه برکت هستند و امیدوارم نسل‌های بعدی نیز با الگو گرفتن از خیران، متولی اقدامات خداپسند در کشور شوند و از خداوند متعال خواستار نصیب ثواب معنوی به این عزیزان هستم.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در این آیین، با بیان اینکه این مرکز با توافق خیران با دانشگاه علوم پزشکی تبریز به عنوان نخستین مرکز جامع سرطان ایجاد می‌شود، اظهار کرد: این پروژه با ۲۱هزار متر مربع وسعت، جهت تشخیص، درمان و پیشگیری از سرطان راه اندازی می‌شود.

محمد حسین صومی با بیان اینکه این پروژه با هزینه بالغ بر ۶۰میلیارد تومان، ایجاد می‌شود، افزود: زمین این مرکز به همت شورای قبلی شهر تبریز و همکاری شورای جدید شهر، تامین شده و ساختمان آن در چهار طبقه احداث می‌شود که دارای ۲۰۰تخت جهت حل مشکلات بیماران سرطانی خواهد بود.
 
وی گفت:  تلاش می‌کنیم این پروژه در کم ترین زمان ممکن افتتاح شود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.