به گزارش ایرنا، جلیل اسلامی روز چهارشنبه در آیین آغاز نمادین جشن عاطفه ها در دبستان هیئت امنایی شهید بهروزنژاد این شهرستان افزود: دانش آموزان باید در کلاس های درس و اولین روزهای تعلیم و تربیت، محبت و خوبی کردن به همنوعان را یاد گرفته و کمک به نیازمندان را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.
وی ادامه داد: هدف از برگزاری جشن عاطفه ها، کمک به دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت و نیز آشنا ساختن دانش آموزان با فرهنگ نیکوکاری و حمایت از نیازمندان جامعه است.
وی اضافه کرد: جشن عاطفه های امسال با شعار 'مهر در انتظار همدلی' و با جمع آوری کمک های مردمی در راستای تامین نیازهای دانش آموزان نیازمند همزمان در حال برگزاری است تا به کمک شما دانش آموزان و خانواده های خیر، هیچ دانش آموزی به دلیل بروز مشکلات مالی، مجبور به ترک تحصیل نشود.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره ) مراغه نیز در این آیین گفت: در مرحله اول جشن عاطفه های امسال برای یک هزار و 200 دانش آموز نیازمند این شهرستان کمک های مردمی به منظور تامین هزینه‌ ها و نیازهای تحصیلی جمع آوری شد.
اکبر ابراهیمی افزود: در این راستا کمک های نقدی و غیرنقدی به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال از جمله کیف، کفش، پوشاک و لوازم‌التحریر مورد نیاز دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان جمع آوری و توزیع شد.
وی اضافه کرد: هم اکنون یک هزار و 500 دانش آموز ابتدایی و متوسطه زیرپوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان قرار دارند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 45 هزار دانش آموز و سه هزار کادر فرهنگی در 550 مدرسه دولتی و غیر دولتی مراغه در حال تحصیل و تدریس هستند.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی ** انتشار: رستگار
7487/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.