مدیرعامل و رئیس هئیت مدیره گروه شرکت‌های همگامان گفت: در صورت حمایت مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی، می‌توانیم با ارایه خدمات به شرکت همراه اول برای ۳۰۰۰ نفر در استان اشتغال‌زایی کنیم.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، ابوالفضل محمدی قدیم در نشست خبری با اصحاب رسانه‌ی استان، اظهار کرد: شرکت مهندسی شبکه و فناوری اطلاعات همگامان، آذر ماه سال ۸۳ با هدف ارائه راهکارهای مبتنی بر صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات آغاز به‌کار کرد.
وی با بیان اینکه به دنبال ارایه خدمات بودیم نه فروش کالا، افزود: بدین منظور زیرساخت‌های مخابراتی و نرم افزاری آماده کرده و برای تامین منابع مالی به کشورهایی نظیر افغانستان و آذربایجان نرم افزار صادر کرده و از درآمد حاصل در شهرک سرمایه‌گذاری خارجی واقع در کیلومتر ۱۰ جاده تبریز - مرند سرمایه‌گذاری کردیم.
محمدی قدیم خاطرنشان کرد: این شرکت اولین ارائه دهنده‌ی خدمات مرکز تماس عمومی در کشور است که توانسته از سوی سازمان تنظیمات مقررات و ارتباطات رادیویی مجوز دریافت کند و علاوه بر شهرک صنعتی سرمایه‌گذاری خارجی (شبستر آذربایجان شرقی)، در شهر زواره از توابع اردستان واقع در استان اصفهان و استان خراسان رضوی نیز مراکزی راه‌اندازی کرده و خدمات‌‌رسانی می‌کند.
 وی در خصوص اهداف ارایه خدمات مرکز تماس عمومی، عنوان کرد: تمرکز زدایی از تهران بزرگ با ایجاد مراکز تماس در استان‌های دیگر، ایجاد اشتغال در آن مناطق، کاهش بهای خدمات، صادرات خدمات مهندسی در حوزه کال سنتر و یکپارچه‌سازی اطلاعات ثبت شده در مراکز تماس توزیع یافته، اهداف پیش‌بینی شده برای راه‌اندازی مراکز تماس عمومی است.
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره گروه شرکت‌های همگامان تصریح کرد: شرکت همگامان هم اکنون به شرکت خودروسازی سایپا و سازمان امور مالیاتی کشور خدمات‌رسانی می‌کند؛ در واقع کال سنتر این دو مجموعه در آذربایجان شرقی مستقر است.
وی با بیان اینکه شرکت همگامان اخیرا در مناقصه شرکت همراه اول برنده شده است، اعلام کرد: بنا به دلایلی پیروز مناقصه هنوز اعلام نشده است که در صورت راه‌اندازی کال سنتر همراه اول، برای ۳۰۰۰ نفر از جوانان آذربایجان شرقی اشتغال‌زایی می‌شود. برای این امر نیازمند یاری مجمع نمایندگان استان است.
محمدی قدیم با بیان اینکه هم اکنون ۴۲۰۰ نفر در سراسر کشور در مجموعه‌ی همگامان فعالیت می‌کنند، تاکید کرد: بنا داریم با ارایه خدمات نیابتی در تهران، برای ۶۰ هزار نفر اشتغال‌زایی کنیم.
وی با بیان اینکه تاکنون ۱۱ الی ۱۲ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام داده‌ایم، گفت: ریالی از تسهیلات دولتی استفاده نکرده‌ایم و یقین داریم سرمایه‌گذاری انجام داده در طول زمان باز می‌گردد.
وی با انتقاد از عدم همکاری مجموعه‌های آذربایجان شرقی، گفت: علی‌رغم استقرار در آذربایجان شرقی، تاکنون موفق به انعقاد قرارداد پروژه‌ای از این استان نشده‌ایم! این عدم همکاری به کنار، ولی چرا زیرآب می‌زنند؟ یک نفر از مسئولان آذربایجان شرقی اجازه نداد شرکت همگامان در استان گیلان و در مناقصه‌ای که پیروز شده بود، فعالیت کند.
محمدی قدیم تصریح کرد: جالب است مردم بدانند ما با شرکت‌ها و شهرداری‌های مختلف سراسر کشور قرارداد داشته و خدمات‌رسانی می‌کنیم ولی در شهر خودمان، شهرداری تبریز حاضر نیست با ما قرارداد همکاری منعقد کند.
وی با اشاره به طرح ملی خدمات ویژه شهروندی "خوش" اظهار کرد: این طرح شامل خدمات مرکز تماس بر روی شماره سه رقمی ۱۹۳، خدمات پستی (پست فیزیکی، مالی و الکترونیکی)، خدمات شهروندی و نیابتی، خدمات الکترونیک و خدمات بازار خوش است.
به گفته‌ی وی، این طرح به عنوان طرح محوری ستاد اقتصاد مقاومتی استان تهران قرار گرفته است.
محمدی قدیم با بیان اینکه خدمات ارایه شده در این طرح ملی به سه شکل شهروندی، نیابتی و پستی است، گفت: خدمات شهروندی شامل کلیه اصنافی است که می‌توانند فعالیت حرفه‌ای خود را در محل مشتری ارایه دهند؛ همچنین خدمات نیابتی هم نیازی به حضور فیزیکی متقاضی یا خدمت دهنده نیست، بلکه در پنل‌های خوش، فرآیند سفارش و انجام کار انجام می‌شود. 
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره گروه شرکت‌های همگامان ادامه داد: شرکت همگامان به عنوان مرکز داده و تماس طرح ملی خوش فعالیت می‌کند؛ به‌طوری که این مرکز با شماره تماس ۱۹۳ در سه شیفت به برخی سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی خدمات‌رسانی می‌کند.
به گفته‌ی وی، کمک به توسعه کسب و کار اصناف، کمک به ایجاد اشتغال و خلق ثروت، کمک به تمرکز زدایی از کلانشهر تهران، کمک به توسعه رفاه و امنیت اجتماعی، توجه به امر مستندسازی رخدادها و فعالیت‌های صنفی، کمک به فرآیند استانداردسازی خدمات شهروندی قابل ارایه به مردم و کمک به قشر قابل توجهی از جامعه که علی‌رغم فعالیت در چرخه اقتصادی جزو بیکاران محسوب می‌شوند، از اهداف پیش‌بینی شده برای استقرار طرح خوش در کشور است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.