به گزارش ایرنا، در این آیین، میراسماعیل حسینی مغانجیق به عنوان رئیس و الهام بابائی کرمجوان به عنوان نائب رئیس جدید این شورا انتخاب شدند.
همچنین حامد نادری خداجو به عنوان خزانه دار و نماینده شورای شهرستان در شوراهای آذربایجان شرقی، احمد ملکی به عنوان منشی این شورا و ناظم عزیزی نیز به عنوان عضو دیگر این شورا انتخاب شدند.
معاون عمرانی فرماندار مراغه نیز در این آیین با اشاره به نقش شوراهای اسلامی در توسعه منطقه گفت: این شوراها با اتحاد و همدلی می توانند گام های موثری در راستای رشد و تعالی شهرستان بردارند.
نقی مسکینی افزود: همراهی و تعامل شوراهای شهر و روستا در مسیر رفع دغدغه ها، مطالبات و مشکلات مردم منطقه، موجب توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در منطقه می شود.
وی اضافه کرد: شوراهای اسلامی با توجه به برخورداری از پشتوانه آرای مردمی، می توانند در خدمتگزاری و عمران و ابادانی شهری و روستایی نقش موثری ایفا کنند.
به گزارش ایرنا، شورای اسلامی شهرستان مراغه هم اکنون با پنج عضو اصلی از بین منتخبان شوراهای اسلامی شهر و روستاهای بخش های مرکزی و سراجوی این شهرستان انتخاب می شوند.
شهرستان مراغه دارای 173 روستاست که 74 روستا در بخش مرکزی و 99 روستا در بخش سراجو است.
بخش مرکزی مراغه دارای 68 هزار نفر جمعیت بوده که تمامی روستاها دارای شورای اسلامی با 245 نفر عضو و 66 روستای این بخش نیز دارای دهیاری است.
بخش سراجوی مراغه هم دارای 25 هزار نفر جمعیت بوده که 57 روستا دارای شورای اسلامی و 60 روستای این بخش نیز دارای دهیاری است.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی ** انتشار: رستگار
7487/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.