به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی فرمانداری آستارا به ایرنا؛ یونس رنجکش در آئین تحلیف اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی بندر مرزی آستارا در فرمانداری این شهرستان افزود: این شورا به عنوان شورای بالا دستی باید نقش نظارتی خود را در پویایی شوراهای شهر و روستا ایفا کند.
وی اضافه کرد: شوراها در توسعه شهرستان باید نسبت به گذشته پویاتر باشند و با بهره مندی از تجربیات گذشته و بهره گیری از دانش روز و اشراف بر قوانین، حضور پر رنگ تری در فعالیت های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی داشته باشند.
وی اظهار کرد: شوراهای اسلامی بازوان دستگاه های اجرایی در خدمات رسانی به مردم هستند و با توجه به نقش مردم در انتخاب اعضای شوراها، باید بر اساس قانون به مطالبات موکلان خود پاسخگو باشند.
رنجکش با آرزوی موفقیت برای اعضای جدید شورای اسلامی شهرستان آستارا خواستار همراهی های بیشتر آن با دستگاه های اجرایی در خدمات دهی به مردم و توسعه آستارا شد.
در این آئین پس از ادای سوگند اعضا و تعیین هیات رئیسه سنی، انتخابات هیات رئیسه پنجمین دوره شورای اسلامی شهرستان آستارا برگزار شد و پاشا سماپور رئیس، عادل نیرودل نائب رئیس، آرش نصرت الهی سخنگو و رفیع فرشادی و آصف زیدی منشی و آصف زیدی نماینده این شورا در شورای اسلامی گیلان شدند.
**تاکید فرماندار آستارا بر لزوم رسیدگی به مشکلات آموزشگاه کودکان استثنایی
یونس رنجکش در بازدید از آموزشگاه کودکان استثنایی شهرستان آستارا گفت: باید مشکلات این آموزشگاه در شورای آموزش و پرورش شهرستان مطرح و در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.
وی با بیان این که بخشی از کمک ها را خانواده ها و جامعه متقبل می شوند و سازمان های مردم نهاد نیز به صورت داوطلبانه به کودکان استثنایی یاری می رسانند بر لزوم توجه بیشتر متولیان تاکید کرد .
16 هزار دانش آموز در شهرستان آستارا سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.
دریافت خبر: یوسف هدایتی**انتشار دهنده : بابایی
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.