نماینده مردم اهر و هریس در مجلس گفت: می‌توانیم هم انقلابی باشیم و هم از روزمرگی خارج شده و به چالش‌های اساسی کشور به ویژه بیکاری، اقتصاد مقاومتی و تولید بپردازیم.

به گزارش ایسنا، بیت‌الله عبداللهی در نطق میان دستور امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی با تسلیت ماه محرم، گفت: تجربه چهار ماهه بنده در مجلس نشان می‌دهد مجلس باید از روزمرگی خارج شده و به چند چالش اساسی کشور از جمله اقتصاد مقاومتی، تولید و بیکاری پرداخته و برای اصلاح سیستم اداری، بانکی، آب و آموزش و پرورش کشور که ریشه تمام مشکلات کشور هستند، اقدام کند.

این عضو کمیسیون شوراها با تبیین مشکلات حوزه انتخابیه‌اش، گفت: معادن مس و طلا از ظرفیت‌های اهر و هریس است از وزارت صنعت و معدن می‌خواهم با فراهم کردن بسترهای سرمایه‌گذاری، زمینه اشتغال هزاران بیکار منطقه را به وجود آورد.

وی از آخوندی خواست تا احداث خط آهن اهر و هریس را در برنامه وزارت راه و شهرسازی قرار دهد تا سرمایه‌گذاری در بخش معادن این دو شهرستان سرعت بیشتری پیدا کند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس خطاب به وزیر نیرو متذکر شد: وضعیت آب شرب در این دو شهرستان در بحرانی‌ترین شرایط قرار دارد. وقفه و سستی در این زمینه منطقه را با بحران‌های جدی اجتماعی روبرو کرده و مهاجرت‌ها تشدید می‌شود. اجرای سریعتر سدهای کِجِ‌رود، ایثار اهر و هرزوج هریس که مطالعات آنها انجام شده و دارای توجیه فنی و اقتصادی است و ردیف بودجه برای آنها پیش‌بینی شده را خواستارم.

عبداللهی خطاب به رییس‌جمهور یادآور شد: متاسفانه قول شما مبنی بر به بهره‌برداری رسیدن جاده تبریز - اهر در سال ۹۵ هنوز اجرایی نشده است، برای چندمین بار از شما می‌خواهم دستور جدی برای عملی شدن قول‌تان بدهید تا مردم به رییس‌جمهور خود بدبین نشوند. از حضور در مراسم تحریم جانباختگان این جاده خجالت می‌کشم، کاری کنید تا این جاده دیگر پرحادثه‌خیزترین جاده کشور نباشد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.