به گزارش خبرانلاین از تبریز، اسماعیل جبارزاده، در آیین تودیع و معارفه ی استاندار آذربایجان شرقی اذعان داشت: خوشحالم که هر دستوری وزیر کشور از طرف دولت بعنوان برنامه دولت یازدهم در این استان صادر کردند عملیاتی شد، ایشان در اقتصاد مقاومتی وزیر معین استان ما و امنیتی و... کمک مدیریت استان بودند و امروز به مردم می گویم اگر پروژه ای اجرا شده در نتیجه نقش رحمانی فضلی اصلی بوده است.
وی افزود: توفیقات بدست آمده در آذربایجان شرقی حاصل کمک، همیاری و همدلی تمام مدیران استان است، خوشحالیم تکالیف چهارسال گذشته انجام شده است و از شورای تامین استان نیز برای برقراری مناسب امنیت در استان و امنیت سرمایه گذاری و... تشکر ویژه دارم.
جبارزاده با بیان اینکه در بهمن سال ۹۲ وزیر کشور اعلام کرد که وضعیت امنیت استان آذربایجان شرقی قابل قبول نبود، تاکید کرد: ارزیابی ناجا نشان می داد مردم انتظار مبارزه با اعتیاد و سرقت و جرم و جنایت داشتند، از موزه ها و دانشگاه و ... سرقت شده بود.
وی افزود: علیرغم بیکاری آن سالها موضوعات حل شد و سه سال پیاپی استان برتر امنیتی کشور شدیم، وضعیت قاچاق که در بازار استان مانع کسب و کار بود ورود جدی کردیم در سالهای ۹۴ و ۹۵ نیز رتبه برتر کشور در مبارزه با قاچاق را بدست آوردیم.
استاندار پیشین آذربایجان شرقی با یاداوری اینکه درطول این چهار سال دو انتخابات مهم بدون هیچگونه مشکل برگزار شد، گفت: استان ما مشارکت ۷۰ درصدی در انتخابات داشت که ۶۵ درصد رای به دکتر روحانی دادند.
جبارزاده اذعان داشت: بحرانهایی همچون مسائل برنامه فتیله، حادثه فتیله، روزنامه های طرح نو و گلادیاتور و... را پشت سر گذاشته و عوامل گلادیاتور در ۶۷۰ کیلومتر آنطرف دستگیر و ماجرا بدون هیچ مشکلی خاتمه یافت.
وی ادامه داد: در رابطه با حادثه سیل و... زحمات زیادی کشیده شده بخصوص نظامیان مستقر در استان در اسرع وقت به منطقه عازم شدند.
اسماعیل جبارزاده خاطرنشان کرد: در چهار سال گذشته هیچ مشکلی در مراسمات سیاسی و دانشجویی نداشتیم، در حوزه اجتماعی و آسیبهای اجتماعی، در سایه تلاش شورای مواد مخدر از پایان سال ۹۴ استان ما عاری از معتاد متجاهر شد.
وی با اشاره به تشکیل بنیاد فرهنگ و هنر و ادب ادامه داد: در کنار این سه عنوان برای تبریز کسب شد پایتخت جهانی فرش و پایتخت نگارگری جهان اسلام و پایتخت گردشگری ۲۰۱۸ و در حوزه اقتصادی نیز استان برتر عملکرد حوزه اقتصاد مقاومتی بودیم.
جبارزاده در پایان خاطرنشان کرد: برخلاف خیلی ها که در مراسمات رسمی خجالت می کشند حقایق این چنینی را بگویند اعلام می کنم که تمام کارهایی که کرده ام ناشی از حمایت همسرم بود.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 752907
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.