تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر، به مصاف تیم سیاه‌جامگان مشهد می‌رود.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در چارچوب هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال، گسترش فولاد تبریز در مشهد مقابل سیاه‌جامگان به میدان می‌رود.
 
شاگردان لوکا بوناچیچ که در شش بازی گذشته، تنها موفق به کسب چهار امتیاز شده‌اند و قعرنشین جدول رقابت‌ها هستند، به مصاف سیاه‌جامگانی می‌روند که در بازی قبلی‌اش مقابل تراکتورسازی، به تساوی یک بر یک رسید.
 
سیاه‌جامگان مشهد در شش بازی گذشته خود هفت امتیاز کسب کرده و در رده هشتم قرار گرفته است.
 
آبی‌پوشان تبریزی بازی قبلی خود مقابل نفت تهران را با تساوی بدون گل به پایان رسانده بود و نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز این بازی خارج از خانه دارد.
 
در چهار رویارویی قبلی دو تیم، دو برد نصیب سیاه‌جامگانی‌ها و یک برد سهم گسترش فولاد شده و یک بازی هم با تساوی به پایان رسیده است.
 
دیدار بین دو تیم از ساعت 19:30 روز پنجشنبه به میزبانی تیم مشهدی برگزار می‌شود و بر اساس اعلام کمیته داوران، امید سعیدفر، مهدی الوندی، مهدی شفیعی و جواد محمدی، داوران این بازی هستند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.