به گزارش ایرنا، در شکوائیه باشگاه فولاد خوزستان که رونوشت آن در اختیار ایرنا قرار گرفت 'به نحوه داوری دیدار سیاه جامگان و فولاد خوزستان از هفته سوم و تکرار اشتباهات تأثیرگذار داوری در 2 بازی پس از آن با تیم های گسترش فولاد و پیکان تهران و تصمیم به واضح غلط داور بازی در مردود اعلام کردن گل سالم فولاد در برابر پیکان که درگیری هواداران و فحاشی به کادر فنی را به همراه داشت، اعتراض شده است.
باشگاه فولاد خوزستان در این شکوائیه خواستار شد که موضوع تصمیمات اشتباه داوری بازی فولاد و پیکان بطور جدی در کمیته های مربوطه مورد بررسی دقیق و کارشناسانه قرار گیرد و با مسببان از دست رفتن حقوق باشگاه و مردم خوزستان که صاحبان اصلی این امتیازات از دست رفته هستند برخورد قاطع و قانونی صورت پذیرد.
در این شکوائیه افزوده شده است:باشگاه فولاد خوزستان که دراین ماجرا خود را متضرر می داند از کمیته داوران لیگ انتظار دارد که نسبت به این روند مداوم حق کشی پیاپی و زنجیره ای علیه این باشگاه پایان داده شود و در آستانه مسابقه حساس فولاد و سپاهان اصفهان در هفته ششم این مشکلات برطرف شود.
تیم فولاد خوزستان هم اکنون در جدول لیگ برتر از پنج بازی خود صاحب 2 پیروزی، 2 شکست و یک تساوی است و با کسب هفت امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی قرار دارد.
6037
خبرنگار: محمد شاکری **انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.