دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و سیاه‌جامگان مشهد با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز و سیاه جامگان مشهد از ساعت ۱۹ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز مقابل هم قرار گرفتند که در پایان این بازی با تساوی یک بر یک تمام شد.
 
شاگردان یحیی گل‌محمدی که بعد از چند نتیجه خوب در لیگ و جام حذفی، به دنبال سه امتیاز این بازی خانگی بودند و در حالی که دیدار بین دو تیم با تساوی بدون گل رو به پایان بود، میرهانی هاشمی در دقیقه 85 توانست دروازه تراکتورسازی را بازکند.
 
سرخ‌پوشان تبریزی که در آستانه قبول یک شکست خانگی بودند، با گل دقیقه 92 فرزاد حاتمی، از این شکست گریختند تا دیدار بین دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان برسد.
 
شاگرادان یحیی گل محمدی با این تساوی و هفت امتیاز در جایگاه هشتم قرار گرفتند و و سیاه جامگان نیز هفت امتیازی شد و موقتا به رده ششم صعود کرد.
 
تراکتورسازان در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر، روز جمعه (31 شهریور) میزبان تیم پدیده مشهد خواهند بود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.