تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز برای فرار از بحران زودهنگام، در پی سه امتیاز بازی خانگی امروز است.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، بازی‌های هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر، از امروز (پنجشنبه) شروع می‌شود و در اولین بازی این هفته، گسترش فولاد در خانه میزبان تیم تازه لیگ برتری شده‌ی سپیدرود رشت خواهد بود.
 
گسترشی‌ها که وضعیت اسفناکی در لیگ هفدهم دارند و در همین ابتدای کار، دو باخت سنگین پشت سر هم مقابل تیم‌های پارس جم جنوبی و ذوب‌آهن تجربه کردند، به دنبال اولین امتیازات خود در لیگ امسال هستند.
 
شاگردان لوکا بوناچیچ برای فرار از بحران، به مصاف تیمی می‌روند که هر دو بازی ابتدایی خود را با نتایج مشابه دو بر یک مقابل نفت تهران و سیاه‌جامگان واگذار کرده‌اند و به دنبال اولین امتیاز لیگ برتری خود هستند.
 
گسترش فولاد تبریز در دو بازی ابتدایی خود، 7 گل دریافت کرده و سرمربی جدید این تیم، باید فکری به حال وضعیت دفاعی تیمش بکند تا در وهله اول از گل نخوردن فرار کند و سپس به دنبال گلزنی و کسب سه امتیاز بازی خانگی امروز باشد.
 
دیدار بین دو تیم، با توجه به مشکل نور ورزشگاه بنیان دیزل زودتر از سایر بازی‌ها آغاز می‌شود و از ساعت 18:15 این دو تیم به مصاف هم می‌روند.
 
گفتنی است؛ ورزشگاه یادگار امام (ره) نیز به دلیل فرار از خرابی چمن، به عنوان ورزشگاه میزبان این دیدار انتخاب نشده است.
 
بر اساس اعلام دپارتمان داوری، حسن اکرمی به همراه علیرضا ایلدروم، میریعقوب حجتی و علی بای، مسابقه امروز را سوت می‌زند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.