رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گفت: مهندسان نظام مهندسی ساختمان استان باید تمامی اصول ایمنی، بهداشت کار و حفظ جان کارگران را رعایت کنند.


به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، علی طوماری در سمینار آموزشی "ایمنی در کارگاه های ساختمانی و پیشگیری از وقوع حوادث ناشی از کار" اظهار کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در راستای انجام وظایف قانونی خود به آموزش و ارتقای دانش فنی اعضای سازمان اهتمام جدی می‌ورزد.


وی با اشاره به اینکه سازمان نظام مهندسی استان طی سال های اخیر با برگزاری سمینارهای متنوع و کلاس های آموزشی در جهت ارتقای کیفیت خدماتی و ارائه ی آن به مردم گام موثری برداشته است، افزود: در همین راستا رعایت مقررات ملی ساختمان از مهم ترین مبحث با موضوعات ایمنی و حفاظت کار در حین اجرا تلقی می‌شود که برای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان دارای حائز اهمیت است.


وی افزود: از لحاظ اخلاق حرفه ای، رعایت اصول ایمنی، بهداشت کار و حفظ جان کارگران برای نظام مهندسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و رعایت ضوابط و مقررات تامین بهداشت کار در حین عملیات ساختمانی، در تمامی ساختمان هایی که تحت نظارت مهندسان سازمان ساخته می‌شوند، الزامی است.


طوماری بیان کرد: امیدواریم با برگزاری این نوع سمینارها و استفاده از تجارب اساتید برتر در این زمینه، محیطی امن برای کارگران ساختمانی ایجاد شود.


وی افزود: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، مهندسان و ناظران ساختمان ها را تحت پوشش بیمه ی مسئولیت حرفه ای قرار داده است تا اعضای سازمان شرایطی در کارگاه ها فراهم کنند که کم ترین آسیب ها رخ دهد ولی چشم انداز نظام مهندسی در این خصوص وسیع و گسترده است و امید است با برگزاری این سمینارها نتایج اثربخشی برای مهندسان استان به دست خواهد آمد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.