به گزارش پنجشنبه ایرنا، شانزدهمین جشنواره مسابقات فرهنگی، ورزشی کارکنان دولت آذربایجان ‌شرقی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و با شعار 'ورزش، امید و همدلی' در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد و با رقابت های فوتسال که با قهرمانی اداره آموزش و پرورش همراه بود، پایان یافت.
این جشنواره ورزشی در رشته‌های تنیس روی میز، فوتسال و والیبال در رده آقایان و طناب کشی، دارت و آمادگی جسمانی برای بانوان از یازدهم شهریور در تبریز آغاز و در مجموع چهل تیم در این دوره از رقابت ها حضور داشتند.
در پایان رقابت های فوتسال این جشنواره، تیم آموزش و پرورش در دیدار فینال 2 بر 1 از سد بانک ملی گذشت و قهرمان شد و تیم تامین اجتماعی نیز 6 بر 3 دادگستری را برد تا به مقام سومی برسد.
در رقابت های تنیس روی میز اقایان، تیم آموزش و پرورش مقام اول، تیم دانشگاه فرهنگیان مقام دوم و تیم پتروشیمی مقام سوم این مسابقات را کسب کرد.
در رقابت های والیبال آقایان نیز، آموزش و پرورش قهرمان شد و تیم های بانک ملی و پتروشیمی دوم و سوم شدند.
در رقابت های بخش بانوان این جشنواره نیز، در رشته طناب کشی ، تیم آموزش و پرورش به مدال طلای تیمی رسید و تامین اجتماعی و ورزش و جوانان دوم و سوم شدند.
در رقابت های آمادگی جسمانی بانوان، آموزش و پرورش بر سکوی اول ایستاد، تامین اجتماعی دوم شد و اداره کار و رفاه اجتماعی در جایگاه سومی ایستاد.
در رقابت های دارت بانوان، اداره کل امور مالیاتی قهرمان شد و آموزش و پرورش و میراث فرهنگی دوم و سوم شدند.
در بخش انفرادی رقابت های دارت نیز، سولماز مقدمی از مدیریت و برنامه ریزی قهرمان شد و حاجیه انصاری از آموزش و پرورش و مریم سجادی از امور مالیاتی دوم و سوم شدند.
خبرنگار:آب بسته**انتشار: عزیزی راد
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.