احتمال رگبار پراکنده‎ی باران و رعد و برق در اکثر نقاط استان در 24 ساعت آینده وجود دارد.     به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، بررسی تصاویر ماهواره‎ای نشان دهنده‎ی جوی نسبتا پایدار طی دو روز آینده در استان می‎باشد و شرایط فصلی و محلی در ساعات بعد از ظهر موجب افزایش ابر، وزش باد گاهی تا نسبتا شدید و بارش پراکنده‎ی باران به ویژه در نیمه‏ی شمالی و شمال شرقی استان خواهد شد. 
وضعیت جوی استان در روز یکشنبه 12 شهریور در اکثر نقاط استان و طی 24 ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری و همراه با وزش نسبتا شدید باد خواهد بود. 
 همچنین طی ساعات آتی ورزقان با 10 درجه بالای صفر خنک‎ترین شهر استان بوده و بیشینه‌ی دما نیز در اکثر شهرهای استان 36 درجه بالای صفر خواهد بود. 
روز دوشنبه نیز آسمان اکثر نقاط استان صاف تا قسمتی ابری بوده و بعد از ظهر شاهد افزایش ابر و وزش باد گاهی تا نسبتا شدید خواهیم بود. همچنین بیشینه‎ی دمای تبریز در 24 ساعت دوم 35 درجه بالای صفر و کمینه‎ی دما نیز 20 درجه بالای صفر خواهد بود. 
در حال حاضر بناب با دمای 33 درجه بالای صفر و ورزقان با 22 درجه بالای صفر به ترتیب گرم‏ترین و خنک‎‌ترین شهرها در استان بوده و دمای تبریز نیز31 درجه بالای صفر است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.