به گزارش روز شنبه روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، علی نواداد در آیین افتتاح طرح های شرکت توزیع نیروی برق تبریز افزود: بر اساس گزارش وزارت کشور، آذربایجان شرقی با 10 هزار و 694 واحد تولیدی و بیش از 90 میلیارد ریال تولید و ایجاد فرصت اشتغال برای 29 هزار و 622 نفر در جایگاه برتر کشور قرار دارد.
وی اظهار کرد: با توجه به این رتبه به نظر می رسد قطعی برق در واحدهای صنعتی و تولیدی به خصوص در شهرک های صنعتی باید به حداقل برسد تا در مسیر تولید و اشتغال زایی مانعی ایجاد نشود.
نواداد ادامه داد: فعالیت و تلاش نیروهای شرکت توزیع نیروی برق تبریز قابل قدردانی بوده و امید است که در این مسیر همچون 4 سال گذشته دولت تدبیر و امید، گام های موثر و مثبتی برداشته شود.
در این آئین 101 پروژه شاخص شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اعتبار نزدیک به 280 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

** ساختمان ستادی شرکت توزیع نیروی برق تبریز کلنگ زنی شد
همزمان با بهره برداری از طرح های هفته دولت، ساختمان ستادی شرکت توزیع نیروی برق تبریز با حضور مسئولان استانی کلنگ زنی شد.
این پروژه به مساحت 18 هزار و 300 متر مربع و با اعتبار 400 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.
این پروژه به منظور رفع مشکل پراکندگی واحدهای این شرکت و ایجاد فضای اداری مناسب در راستای خدمات رسانی بهینه احداث می شود و زمان پیش بینی شده برای پایان این پروژه 3 سال است.
همچنین پروژه روشنایی معابر فاز 4 شهر سهند نیز با اعتبار بیش از 6.5 میلیارد ریال که از سوی مدیریت برق شهرستان اسکو اجرا شده بود از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد.
بنا بر این گزارش شرکت توزیع نیروی برق تبریز همزمان با هفته دولت 84 پروژه با اعتبار بیش از 179 میلیارد ریال در تبریز، 7 پروژه با اعتبار 17 میلیارد ریال در اسکو و 10 پروژه با اعتبار 25 میلیارد ریال در آذرشهر افتتاح کرد.
خبرنگار: پرویز بابائی ** انتشار دهنده: عزیزی راد
8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.