سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی و اداره کل امور عشایر استان به منظور توسعه و فروش پکیج برق و روشنایی و خدمات رسانی در مناطق عشایری تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان شرقی به نقل ازروابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، دکتر جعفر محسنی، سرپرست سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی در مراسم امضای این تفاهم نامه با اشاره به همکاری‌های قبلی این نهاد با اداره کل امورعشایر استان خواستار توسعه همکاری های قبلی  شد.

وی، با بیان اینکه در حال توسعه و بروزرسانی تولیدات خود در زمینه پکیج روشنایی هستیم، اظهار کرد: آمادگی داریم تا با همکاری اداره کل امور عشایر نسبت به پوشش خدمات برق رسانی به کل عشایر استان اقدام نماییم.

محسنی، در خصوص محورهای تفاهم‌نامه نیز بیان کرد: این تفاهم‌نامه به منظور بهره‌مند شدن عشایر استان از پکیج روشنایی جهت برق رسانی به چادرهای عشایر می باشد.

سید محمدحسن آل‌هاشم مدیر کل امور عشایر آذربایجان شرقی، نیز در این مراسم آمادگی این اداره کل را جهت توسعه همکاری با جهاددانشگاهی اعلام کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با توسعه همکاری های فی مابین خدمات مناسبی به قشر عشایر ارائه نماییم.

وی با بیان اینکه اولویت اداره کل امور عشایر استان در تامین پکیج برق،  سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی است، افزود: به دلیل اینکه جهاددانشگاهی یک نهاد علمی و پژوهشی است علاقمند به همکاری با این نهاد هستیم.

آل هاشم، گفت: عشایری که علاقمند به استفاده از پکیج روشنایی هستند توسط اداره کل امور عشایر استان به جهاددانشگاهی معرفی خواهند شد تا از این خدمات استفاده نمایند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.