به گزارش ایرنا، یوسف زمانی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه این میزان حضور نسبت به مدت مشابه پارسال هفت درصد رشد دارد، گفت: این دوره های آموزش در قالب کارگاه‌های مختلف با هدف تقویت سبک زندگی اسلامی - ایرانی، سوق دادن خانواده‌ها و فرزندان آنان به فراگیری مهارت‌های زندگی و تحکیم بنیان خانواده برگزار ‌شد.
وی با اشاره به اینکه آموزش رفتارهای معنوی و مهارت های زندگی به خانواده ها با استفاده از هشت روش آموزشی از مهمترین موضوعات دوره های آموزش خانواده است، افزود: امسال برای برگزاری دوره های آموزش خانواده 767 میلیون ریال هزینه شده است.
زمانی اظهار کرد: آموزش رفتارهای معنوی و مهارت های زندگی به خانواده ها با استفاده از هشت روش آموزشی در راستای اصلاح سبک زندگی و تحکیم بنیان خانواده و نیز ارائه خدمات مشاوره ای تحصیلی،شغلی و خانوادگی به صورت فردی و گروهی از مهمترین موضوعات دوره های آموزش خانواده است.
وی با اشاره به اینکه یکی از راهکارهای اساسی این نهاد برای توانمندی خانواده‌ها ارائه آموزش‌های فردی و گروهی به مددجویان است، گفت: چنین کارگاه‌هایی با بهره‌گیری از اساتید مجرب حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود تا سطح فکری و فرهنگی خانواده‌های تحت حمایت را از هر لحاظ ارتقاء بخشد.
زمانی با بیان اینکه مسائل دینی و اعتقادی، بهداشت فردی و اجتماعی، اقتصاد در خانواده، سبک زندگی اسلامی و ایرانی و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله مطالبی است که در این کارگاه‌های آموزشی به مددجویان ارائه می‌شود، افزود: این نهاد با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی، به خانواده‌های تحت حمایت خدمات مختلفی ارائه کرده و می‌کوشد با توجه به این مقوله‌های مهم فقر و محرومیت را تا حد زیادی کاهش دهد.
خبرنگار: سیدیحیی مرتضائی **انتشار: عزیزی راد
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.