سردار سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی زاده روز سه شنبه در جمع کارمندان بسیجی آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه هدف دشمنان از صدر اسلام تا به امروز مقابله با اسلام است، افزود: دشمن برای مقابله با این نظام مردمی ترفندهای مختلفی را به کار گرفت که نفوذ و ترور از آن جمله است.
وی اظهار کرد: دشمن تلاش دارد با نفوذ و ایجاد تفرقه کشور را دچار تزلزل کند و در این خصوص نیز اقداماتی کردند و اگر تدبیر و درایت رهبری نبود الان کشور ما هم دچار فتنه ها و توطئه های دشمنان شده بود.
عباسقلی زاده یادآور شد: باید توجه داشت که دین اسلام بزرگ ترین ضربه ای که از صدر اسلام تا به امروز دیده است، زمانی بوده که مردم از ولی فقیه و امام خود پیروی نکردند.
وی به بدعهدی دشمنان و شیطنت های آنها علیه نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: برجام از جمله بدعهدی هایی است که واقعیت پلید دشمنان را بار دیگر نشان داد و اثبات کرد دشمن قابل اعتماد نیست.
عباسقلی زاده با تاکید بر اهمیت خدمت رسانی به مردم و اهمیت آن، راه مقابله با دشمنان را فقط خدمت به مردم دانست.
وی، بصیرت را مهم ترین عنصر در دشمن شناسی و مقابله با دشمنان بیان و اظهار کرد: دشمن برای رسیدن به مقاصد خود در برهه کنونی از رسانه ها و فضای مجازی استفاده می کند که حضور در این فضا و استفاده از آن بصیرت می خواهد.
خبرنگار: سیدیحیی مرتضائی ** انتشار: رستگار
3038/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.