به گزارش ایرنا، توحید اخلاقی روز سه شنبه در مراسم بهره برداری از طرح زیرسازی و آسفالت ریزی محور اکیزگنبدی به قراجه قیه پناهی و سیه دلان در شهرستان هشترود اظهار کرد: این طرح ها شامل 44 طرح احداث بزرگراه و باند دوم به طول 422 کیلومتر و 6 هزار و 21 میلیارد ریال اعتبار، 26 طرح احداث و بهسازی راه اصلی به طول 289 کیلومتر و هزار و 903 میلیارد ریال اعتبار و رفع پنج نقطه حادثه خیز با 133 میلیارد ریال اعتبار است.
وی با اشاره به افتتاح طرح آسفالت ریزی محوز اکیزگنبدی به قراجه قیه پناهی و سیه دلان هشترود به طول 12.5 کیلومتر گفت: 10 میلیارد ریال برای آسفالت ریزی مسیر فوق با قیر رایگان هزینه شده و حجم آسفالت پخش شده در این محور هشت هزار و 500 تن است.
وی افزود: پنج میلیارد ریال نیز برای عملیات زیرسازی از جمله تعریض عرض جاده ، بسترسازی، نصب تابلو و خط کشی مسیر هزینه شده است.
رئیس اداره راه و شهرسازی هشترود نیز در این مراسم گفت: عملیات زیرسازی مسیر اکیزگنبدی به قراجه قیه پناهی و سیه دلان در شهریور ماه سال 93 شروع و در همان سال توسط اداره راه وشهرسازی به اتمام رسید.
علیرضا اوشال افزود: عملیات قیرپاشی و آسفالت محور فوق نیز 15 آبان ماه سال 95 به طول 2 کیلومتر انجام شد و بقیه مسیر از 24 خردادماه سال 96 شروع و در 20 تیرماه همین سال آسفالت ریزی شد.
همچنین با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان طرح باز سازی قسمتی از پل 'مغامیر' که در سیل سال گذشته شهرستان هشترود تخریب شده بود با 6 میلیارد ریال اعتبار انجام شد.
شهرستان هشترود با وسعت یک هزار و 990 کیلومتر مربع در 120 کیلومتری تبریز واقع شده و از شمال با بستان آباد، از شرق با میانه، از غرب با مراغه و از جنوب با چاراویماق همجوار است.
خبرنگار:جلیل دین محمدی**تنظیم:عیسی عطاپور**انتشار: عزیزی راد
3077/7486/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.