به گزارش ایرنا، سید حمزه امینی روز پنجشنبه در دیدار اعضای شورای اداری شهرستان هشترود با امام جمعه این شهرستان با اشاره به رای بالای نمایندگان مردم به کابینه دولت دوازدهم اظهار کرد: مجلس بدون لابی گری و واسطه گری به دولت رای اعتماد داد و با تمام توان ازدولت حمایت کرد و به طور یقیت ملت، دولت و مجلس با محوریت رهبری به اهداف خود خواهند رسید و دشمنان را مایوس خواهند کرد.
وی دولت دوازدهم را دولت اعتدال عنوان کرد و گفت: تمام جناح ها آمادگی کامل دارند از دولت حمایت قاطع کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: شعار مرگ بر آمریکا زمانی تحقق می یابد که ارباب رجوع در ادارات راضی باشد و هیچ رئیسی با بد اخلاقی با ارباب رجوع رفتار نکند.
امینی ادامه داد: به دنبال تغییر افراد در ادارات نیستیم بلکه آمده ایم مسیر را تغییر دهیم و رشد و توسعه را برای منطقه به ارمغان آوریم.
امام جمعه هشترود نیز در دیدار اظهار کرد: با مردم باید با احترام و کرامت برخورد کرد و روسای ادارات باید از امام و شهدا درس بگیرند.
حجت الاسلام علی رحیمی به رای اعتماد استثنایی مجلس به وزرای دولت نیز اشاره کرد و افزود: مجلس از دولت حمایت قاطع کرد و این رای اعتماد موهبت الهی بود و دولت هم باید کمر خدمت برای حل مشکلات ببندد.
وی گفت: دلسوزان انقلاب هم به رای حداکثری مجلس به دولت دلگرم شدند و این یعنی نقطه قوت دولت.
وی افزود: همه باید دنباله رو فرمایشات رهبری باشیم زیرا فرمایشات ایشان نجات بخش بوده و سرچشمه هدایت کشور در آن است.
حسن مستفید فرماندار هشترود نیز در این دیدار گفت: دولت خدمات شایانی به مناطق محروم در 4 سال گذشته انجام داده است.
وی گفت : در طول 4 سال گذشته هر 2 ماه به 2 روستا گازرسانی و آبرسانی شده که این کار در مقایسه با سال های گذشته بی نظیر بوده است.
شهرستان هشترود با حدود 70 هزار نفر جمعیت و یک هزار و 990 کیلومتر مربع وسعت در 120 کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار گرفته است.
خبرنگار:جلیل دین محمدی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7486
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.