به گزارش ایرنا، حجت الاسلام فریدون مطهری روز پنجشنبه در آیین غبار روبی مزار شهدای مراغه به مناسبت آغاز هفته دولت افزود: تبعیت از منویات و سخنان رهبری به عنوان خلف بر حق امام عصر (عج) مانند رهنمودهای ائمه معصومین (ع) برای مردم و مسئولان خدمتگزار واجب و ضروری است.
وی با اشاره به وجود امینت پایدار در کشور اضافه کرد: این امنیت به واسطه مجاهدت ملت، خون پاک شهدا و ولایتمداری آحاد مردم به وجود آمده است.
وی گفت: این آرامش موجود به برکت جوانانی است که در راه اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی خون خود را نثار نهال نظام اسلامی کردند که نمونه بارز این شهدا، شهیدان رجایی و باهنر است.
وی با تاکید بر لزوم توجه آحاد مسئولان و مدیران به مسائل فرهنگی اضافه کرد: توجه به مسائل و مشکلات فرهنگی به عنوان زیربنای توسعه اجتماعی و حتی عمرانی در جامعه بسیار حیاتی و ضروری است.
به گزارش ایرنا، در آیین غبارروبی مزار شهدا در اولین روز هفته دولت مسئولان و مردم شرکت کننده با نثار گل و فاتحه، با شهدا هشت سال دفاع مقدس این شهرستان تجدید میثاق کردند.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت با تقدیم بیش از یک هزار و 400 شهید و صدها جانباز و آزاده در دوران هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی در دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب داشته است.
این شهرستان در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.