فرمانده سپاه عاشورا گفت: آزادگان به عنوان ذخایر انسانی می‌توانند سرحلقه‌ی انسجام باشند.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، سردار غلام‌عسگر کریمیان در چهارمین همایش کشوری آزادگان موصل دو، با بیان اینکه امید است بتوانیم میزبان شایسته باشیم، اظهار کرد: امروز میزبان آزادگان عملیات خیبر هستیم و بیش از ۱۶۶ نفر از دوستان نیز طی مدت آزادگی از جمع ما رهسپار دیار باقی شدند؛ توصیه دارم قدر همدیگر را بدانیم و همسنگران خودمان را فراموش نکنیم.
وی ضمن گرامیداشت یاد شهدا،  ایثارگران و آزادگان، بیان کرد: آزادگان عملیات خیبر از شهرهای مختلف در این همایش گردهم آمده‌اند، این انگیزه و روحیه بسیار با ارزش و قابل ستایس است اما باید این روحیه و انگیره را حفظ کرد.
وی ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری همایش، افزود: هرکجا برای برگزاری مراسم اقدام کردیم با استقابل فراوان مواجه شدیم که جای خرسندی داشته و از تمامی تلاشگران این عرصه قدردانیم.
سردار کریمیان با بیان اینکه ما با افتخار در جهان و با صدای بلند فریاد سر می‌دهیم که سرباز سیدعلی خامنه‌ای هستیم، گفت: یکی از پایه‌های اساسی قدرت هر کشور که قدرت بازدارنگی فراوانی دارد، وحدت و انسجام ملی است و آزادگان به عنوان ذخایر انسانی می‌توانند سرحلقه‌ی انسجام باشند.
وی با اشاره به اینکه ما گذشته، شهیدان، امام(ره) و آرمان‌های امام(ره) را هرگز فراموش نخواهیم کرد، متذکر شد: ما با صدای بلند فریاد می‌زنیم که به آرمان‌های شهدا و رهبری پایبندیم، ما فدائیان و سربازان ولایت، انقلاب و ایرانیم؛ اگر نشد که جان خود را در این طریق فدا کنیم امروز در همان مسیر و مرام پایبند هستیم و از خدا خواهانیم مرگ ما را شهادت قرار دهد و ما را عاقبت بخیر کند این درس را از امام حسین(ع) آموختیم.
وی با تاکید بر اینکه رسالت زینبی مکمل جهادی است که در مقابل دشمن انجام می‌شود، گفت: آنان که رفتند و شهید شدند،؛کارشان زینبی بود و آنان که ماندند نیز باید کار زینبی کنند؛ ما همچنان در مقابل استکبار و در هر عرصه‌ای که دشمن از آن ورود کند، مقابله خواهیم کرد.
فرمانده سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: به جرات می‌توان گفت که نسل‌های چهارم شهدای ما همانند حججی‌ها در امتداد راه آزادگان گام برمی‌دارند و این را بعد از چهار دهه بعد از دفاع مقدس می‌گوییم که شهید حججی حاصل صبر و استقامت آزادگان در شکنجه‌گاه‌های موصل است.
وی با اشاره به دیدار خود با رزمندگان جبهه‌ی مقاومت، افزود: در این دیدار فردی غیرایرانی با ایده و عقیده‌ی متعالی اعتراف می‌کند که حضورش در جبهه‌ی مقاومت حاصل صدور انقلاب اسلامی ایران است.
وی یادآور شد: ما هرگز زیر بار ظلم یزیدیان زمان نخواهیم رفت.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.