فرماندار تبریز اظهار کرد: روحیه‎ی خود انتقادی باید در بین خبرنگاران نهادینه شود و عملکرد خود را ارزیابی کنند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، رحیم شهرتی‌فر در بازدید از خبرگزاری ایسنا به مناسبت روز خبرنگار، ارزشمندترین نیروها، انسان‌هایی هستند که با اطلاع‌رسانی و شفاف سازی اطلاعات در جامعه آگاه سازی می‎کنند و جای تقدیر و سپاس فراوان است که با وجود سختی کار، خبرنگاران قلم خود را در این راه به کار می‎گیرند.
 
وی با اشاره به ویژگی‎های خبرگذاری ایسنا عنوان کرد: به کارگیری نیروهای جوان و متعهد دانشجو و اخلاق مداری از جمله ویژگی‎های این خبرگزاری است که آن را از سایران متمایز می‎کند.
 
شهرتی‌فر با بیان این که برخی خبرنگاران رویکرد خود را عوض می‎کنند، گفت: اطلاع‌رسانی دقیق و سریع خبر به منظور جلوگیری از تشویش افکار عمومی و پراکنش دروغ، نقش بسیار مهمی دارد و برخی در یک برهه یک خبر را بلد می‎کنند و بعدها رویکرد خود را تغییر داده و اصلاً آن سوژه را پیگیری نمی‎کنند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود و با اشاره به وجود برخی نقطه ضعف‌های فرهنگی، افزود: دولت متولی اقدامات فرهنگی نیست و تنها وظیفه‎ی فراهم کردن زیرساخت‎ها را دارد؛ اگر منابع در مسیر خود هزینه شوند، نتیجه‎ی بهتری خواهد داشت.
 
وی افزود: پاسخگوی خبرنگاران بودن، از جمله راه‎های ارتباط مسئولان با مردم است و خبرنگاران می‎توانند در راستای فرهنگ‌سازی نیز نقش بسیار موثری داشته باشند و در دولت تدبیر و امید نیز اقدامات قابل توجهی در عرصه‎ی فرهنگ و هنر انجام شده است.
 
معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی استان نیز طی این بازدید اظهار کرد: مبنای عملکرد این نهاد طبق منویات رهبری و انقلاب اسلامی ایران است و سازمان جهاد دانشگاهی استان در راستای تحقق این اهداف اقدامات بسیاری را انجام داده است.
 
احد حاجی بلند با اشاره به رویداد فرهنگی «تبریز 2018» افزود: این مجموعه طرح جامع تبریز 2018 را تقدیم سازمان‎های ذی ربط کرد. ولی این طرح مورد استقبال قرار نگرفت و اقدامات قابل توجهی در سطح شهر و به منظور استقبال از مهمانان تبریز 2018 انجام نشده و حتی افکار عمومی نیز آماده‎ی این رویداد نیست.

بر اساس این گزارش؛ در پایان این مراسم از دکتر شهرتی فر، فرماندار تبریز با اهدای لوح تقدیری از  عملکرد خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی تجلیل کرد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.