سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با رد خبر اخراج یکی از بازیکنان تیمش، درباره بازی با سپیدرود گفت: فردا می‌توانیم اولین 3 امتیازمان را کسب کنیم.

به گزارش ایسنا، لوکا بوناچیچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سپیدرود رشت که روز پنج‌شنبه در تبریز برگزار می‌شود اظهار کرد: روز خبرنگار را تبریک می‌گویم. باید صادق باشیم و دنبال حقیقت باشیم. من دو ماه است که در تبریز هستم و چیزهایی در رسانه‌ها می‌بینم که حقیقت ندارد. هر کسی می‌تواند دیدگاه خودش را مطرح کند اما نباید از اسم من استفاده کنند. مطمئن باشید که هر چیزی وجود داشته باشد، من آن را با صراحت مقابل شما می‌گویم. برخی سایت‌ها از اخراج یک بازیکن حرف می‌زنند که صحت ندارد. من همیشه پشت بازیکنان خودم هستم و به آنها باور دارم. بقیه چیزهایی که مطرح می‌شود مطمئن باشید حقیقت ندارد و من نگفته‌ام.

او ادامه داد: ما باید به اصل موضوع برگردیم. ما با تیمی بازی داریم که مشکلاتی مانند ما دارد. آنها هم مثل ما برنامه ریزی داشتند که فصل خوبی داشته باشند و یکسری بازیکنان را اول فصل به تیمشان اضافه کردند. فردا (پنج‌شنبه) روزی است که ما می‌توانیم برد خوبی را به دست بیاوریم و اعتماد به نفس‌مان را برگردانیم و اولین سه امتیاز فصل را کسب کنیم.

سرمربی گسترش فولاد تبریز در ادامه گفت:‌ می‌توانم بگویم که طبق انتظار من بازی نمی‌کنیم. تیم ما خط دفاع با تجربه‌ای دارد اما متاسفانه در این دو بازی چیزهایی نشان دادند که ما به دیدگاه خودمان هم شک کردیم. تمرین‌های خوبی را انجام دادیم. بازی اول و دوم اشتباهات فردی داشتیم که از بازیکنان باتجربه رخ داده است. وقتی به طور کلی نگاه می‌کنید، می‌بینید که خط حمله و خط هافبک، خطوط تشکیل دهنده تیم هستند و در واقع  تیم ما باید خودش را بالا بکشد و وقتی بالا برویم، خط دفاع هم باید به ما کمک کند. اگر ببینیم خط دفاع نمی‌تواند به ما کمک کند به فکر تقویت تیم می‌افتیم.
بوناچیچ درباره اینکه آیا تیمش مشکات روانی دارد که تاکنون گل های زیادی دریافت کرده است اظهار کرد: نباید مشکلات خانوادگی به بیرون از خانه درز کند. شما نباید از مشکلات خانادگی ما خبر داشته باشید.

سرمربی تیم گسترش فولاد در مورد وضعیت پیمان بابایی، گفت: بابایی 20 روز است که با ما تمرین می‌کند. او فردا هم روی نیمکت می‌نشیند. اگر لازم باشد، از او استفاده خواهیم کرد.

او همچنین در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات روانی جزو مشکلات خانوادگی است گفت: این یک مسئله گسترده است. دکتر تیم می تواند در این باره صحبت کند. ما هم مانند همه باشگاه ها مشکلاتی داریم که الان نیازی به پرداختن به آن موضوعات نیست.

بوناچیچ ادامه داد: یک بازیکن طلبکار باشگاه، پنج بار نزد من آمد و بازیکن دیگر که طلب بیشتری از باشگاه داشت، تنها یک بار پیش من آمده است. این نشان‌دهنده تفاوت شخصیتی بازیکنان است. این مشکلات را نمی‌توانم حل کنم و به مدیریت باشگاه مربوط است. درباره نقاط ضعفی که داشتیم کنار هم تلاش می‌کنیم، اما قطعاً حمایت‌ها هم حد و حدودی دارد.

او در پاسخ به این پرسش که آیا گسترش فولاد تا پایان فصل نقل‌وانتقالات بازیکن خروجی دارد یا خیر، گفت: قرار نیست بازیکنی از جمع ما خارج شود، اما شاید یکی دو بازیکن به تیم اضافه کنیم. اکنون بازیکنانی باکیفیت‌های بالا و پایینی داریم، اما دنبال جذب یک مهاجم خوب خارجی هستیم که پیدا کردن آن سخت است. یک ماه است در حال بررسی بازیکنان مختلف هستیم. افرادی که مرا می‌شناسند بگویند، آیا من یک مربی هستم که بازیکنی را اخراج کنم؟ مسئولیت تیم با من است و من باید پاسخگو باشم.

سرمربی گسترش فولاد ادامه داد: باید از بازیکنان تیم حمایت کنم. در تعطیلات پیش رو باید ببینیم کجا هستیم و باید چه کاری کنیم. امیدوارم از سه مسابقه باقیمانده تا تعطیلات نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در این باره که گسترش فولاد چند بازیکن می‌تواند به خدمت بگیرد، تصریح کرد: یک سهمیه لیگ برتری می‌توانیم جذب کنیم. دو بازیکن خارجی و پنج بازیکن دیگر می‌توانیم به خدمت بگیریم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.