سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز می‌گوید تیمش نتوانسته بعد از گل دوم تمرکز خود را حفظ کند.

به گزارش ایسنا، لوکا بوناچیچ بعد از شکست سنگین مقابل ذوب آهن در نشست خبری حضور یافت و گفت: سبک بازی و تجربه ذوب‌آهنی‌ها بود که باعث شد این نتیجه رقم بخورد. این تیم در حملات خوب ظاهر شد و همچنین دفاع قابل قبولی داشت. بعد از گل دوم تمرکز خود را از دست دادیم و خوش‌شانسی به سمت ذوب‌آهنی‌ها رفت.

وی ادامه داد: بازیکنان ما دو ماه است که در کنار هم کار می‌کنند اما ذوب آهن سه سال است که همین شاکله را حفظ کرده است. بازیکن مانند مرتضی تبریزی از سه سال پیش تاکنون پیشرفت کرده‌اند ما نقاط ضعف داریم که به مرور زمان آنها را برطرف می‌کنیم.

بوناچیج خاطرنشان کرد:‌ من سه سال اخیر در ایران نبوده‌ام اما در این سه سال ذوب آهن از جوانان خود حفاظت کرد و این جوانان امروز کیفیت بالایی از خود نشان می‌دهند که همین تجربه و کیفیت آنها به تیم جوان ما چربید و توانستند ما را شکست بدهند.

سرمربی گسترش فولاد با بیان اینکه از عملکرد تیمش با توجه به سن سال و تجربه‌شان راضی است، در مورد آندرانیک تیموریان تصریح کرد: تیموریان از شرایط آرمانی خود فاصله دارد و باید روی او کار کنیم تا به شرایط ایده‌آل برسد. امیدوارم هر چه زودتر به شرایط خوبش بازگردد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.