معاون عمرانی استانداری آذربایجان شرقی بر لزوم توسعه فعالیت‌های فرهنگی در روستاها و مناطق محروم تاکید کرد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، محمدصادق پورمهدی در بازدید از برنامه‌های اوقات فراغت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، ضمن دیدار و گفتگوی صمیمانه با جمعی از کودکان و نوجوانان شرکت کننده در کارگاه‌های تابستانی، توجه به نیازهای فکری آنان را امری مهم و ضروری دانست و بر نقش و اهمیت کانون در این عرصه تاکید کرد و کار کانون را پرورش کودکان و نوجوانان آگاه خواند.
وی کودکان و نوجوانان را آینده‌سازان کشور عنوان کرد و افزود: گسترش فعالیت‌های کانون، زمینه کشف استعدادها و پرورش خلاقیت کودکان و نوجوانان را فراهم می‌کند.
پورمهدی با اشاره بر لزوم توسعه فعالیت‌های فرهنگی به ویژه در مناطق روستایی از افزایش کتابخانه‌های سیار روستایی استقبال کرد و بر همکاری و مساعدت همه جانبه معاونت عمرانی استانداری در این زمینه تاکید کرد.
در این بازدید هادی یوسف‌زاده، مدیر کل کانون پرورش فکری استان نیز گزارشی از فعالیت‌های کانون و اقدامات انجام شده برای توسعه برنامه‌های آن ارائه کرد.
یوسف زاده افزایش مراکز فرهنگی هنری کانون را از نیازها و تقاضاهای خانواده‌ها عنوان کرد و در عین حال افزود: تلاش کرده‌ایم با افزایش کتابخانه‌های سیار و پستی و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها مراکز فرهنگی هنری کانون استان گام‌ های موثری در زمینه افزایش مخاطبان کانون برداریم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.