به گزارش ایرنا، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی روز پنجشنبه در این آئین با اشاره به اینکه اقدام های اساسی برای اجرای شبکه فاضلاب در میانه از جمله حل مشکل فاضلاب شهرک اندیشه انجام شده است، گفت: هدف از توسعه شبکه فاضلاب سکونتگاه های غیررسمی ارائه خدمات به مناطق محروم و در حاشیه شهر است.
علیرضا ایمانلو افزود: این اقدام در استان برای اولین بار از این شهر آغاز شده و برای دیگر شهرها نیز برنامه ریزی می شود.
وی اظهار کرد: در صورت تامین منابع مالی لازم این طرح در مدت 1.5 تا 2 سال آینده با فعالیت 2 پیمانکار به بهره برداری می رسد.
ایمانلو در خصوص سختی آب شرب میانه افزود: سختی آب این شهر برابر استاندارد ایران بوده اما برای رفع مشکل آب شرب این شهرستان تلاش می شود آب شرب از سد گرمی چای تامین شود.
به گزارش ایرنا معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه میانه نیز در این آئین گفت: با اجرای شبکه فاضلاب در سکونتگاه های غیر رسمی و حاشیه نشین در شهرک شهید بهشتی، پوشش شبکه ای فاضلاب این شهر به 80 درصد افزایش می یابد.
حمید شکری با بیان اینکه این طرح با 60 میلیارد ریال اعتبار در مدت 2 سال آینده به بهره برداری می رسد، افزود: در سال جاری برای بخش فاضلاب این شهر 150 میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود.
وی با اشاره به اینکه طرح های فاضلاب شهری از جمله طرح های بهداشتی به شمار می رود اظهارکرد: در 2 سال گذشته طرح های بزرگ فاضلاب از جمله در شهرک اندیشه و بیشتر محلات شهر اجرا شده است.
خبرنگار: زهره غلامی ** انتشار دهنده: پرویز انصاری
/3071/7231/8023/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.