احمدعلیرضا بیگی روز پنجشنبه در جمع نمازگزاران مسجد فدک محله مارالان تبریز، با اشاره به لایحه کاهش مجازات مواد مخدر که در مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است، افزود: ‎اگر مجازات مواد مخدر کاهش یابد و به موازات آن ریسک قاچاق کم شود، انگیزه بیشتری به سوداگران مواد مخدر ایجاد خواهد شد.
وی اظهار کرد: با اینکه در حال حاضر مجازات سنگین همچون اعدام درباره مواد مخدر جاری و ساری است، وضع را در جامعه مشاهده می کنیم، وای به روزی که این وحشت از اعدام هم در جامعه از بین برود.
علیرضابیگی ادامه داد: عمده جرائمی که در کشور اتفاق می ‌‌‌افتد به طور مستقیم یا غیرمستقیم با مواد مخدر ارتباط دارد و حجم وسیعی از سرقت هایی که صورت می‌‌ ‌گیرد نیز به نوعی ریشه در مواد مخدر دارد که برای کاهش این آسیب ها نباید قوانین جزائی را کاهش داد.
وی گفت: اینکه غرب به جهت مجازات اعدام به ایران ایراد گرفته و شرط گذاشته که اگر می ‌‌‌خواهید ما شما را بپذیریم باید آن را لغو کنید، به هیچ عنوان قابل قبول و پذیرش نیست.
علیرضابیگی اضافه کرد: این موضوع نشان می ‌‌‌دهد ماجرای مواد مخدر در ایران سیاسی است و چون تفکر کشور ما انقلابی است و روحیه استکبار ستیزی در میان ملت حاکم است، غرب می‌ ‌‌خواهد با ترویج مواد مخدر آن را از بین ببرد.
وی گفت: در کشور ما وقتی بیکاری نرخ بالایی دارد و اوضاع اقتصادی مطلوب نیست، آزاد کردن مواد مخدر چه مفهومی می‌‌‌تواند داشته باشد.
خبرنگار: سیدیحیی مرتضائی ** انتشار: رستگار
3038/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.