به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار کیومرث عزیزی افزود: ماموران انتظامی شهرستان شازند در انجام تحقیقاتی از عبور 2 محموله کالای قاچاق از محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع و برنامه ریزی نامحسوس پلیس برای شناسایی و توقیف محموله ها آغاز شد.
وی ادامه داد: پس از تحقیقات انجام شده ماموران انتظامی 2 کامیونی که حامل محموله های قاچاق از یکی از استان های جنوبی به مقصد تهران بودند را در یکی از محورهای مواصلاتی شناسایی و متوقف کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی انجام شده از این خودروها 29 تن و 800 کیلوگرم انواع پارچه خارجی قاچاق کشف شد.
فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: در این عملیات دو نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شدند.

*** کشف 16 کیلو گرم مواد مخدر در عملیات پلیس استان مرکزی
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در راستای مبارزه با سوداگرن مرگ و قاچاقچیان عمده مواد مخدر، روز گذشته پلیس استان در 2عملیات جداگانه، موفق به دستگیری سه عرضه کننده و کشف 16 کیلوگرم مواد مخدر شدند.
سرهنگ احمد رضا چگینی افزود: در یکی از این عملیات ها ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در یکی از شهرستان های استان در هنگام کنترل خودروهای عبوری، به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شده و پس از متوقف کردن و بازرسی از آن موفق به کشف 15 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش که به شیوه ماهرانه ای در داخل خودرو جا ساز شده بود، شدند.
وی ادامه داد: در دیگر عملیات نیز ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در اجرای طرحی در یکی از نقاط جرم خیز شهرستان اراک، موفق به کشف یک کیلو گرم تریاک و دستگیری دو توزیع کننده مواد مخدر شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.
استان مرکزی با دارا بودن 12 شهرستان دارای یک میلیون و 429 هزار و 475 نفر جمعیت است.
1955/3075/خبرنگار:مهدی عظیمی**انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.