به گزارش ایرنا، دبیر سمینار سمینار ملی هندسه و توپولوژی روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری این سمینار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این سمینار علمی با هدف تبادل آخرین یافته های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی در زمینه هندسه و توپولوژی در دانشگاه مراغه در حال برگزاری است و تا فردا ادامه خواهد داشت.
فیروز پاشایی افزود: در این سمینار علمی از مجموع 180 مقاله علمی ارسال شده از 250 نفر از اساتید و دانشجویان دانشگاه های کشور به دبیرخانه همایش، پس از داوری های انجام شده، 100 مقاله منتخب به صورت سخنرانی و 50 مقاله نیز به صورت پوستر برای شرکت کنندگان ارائه می شود.
وی ادامه داد: محورها و موضوعات ارائه شده در این مقالات در زمینه های مختلف هندسه و توپولوژی از جمله سامانه های دینامیکی و جبر، هندسه دیفرانسیل، هندسه جبری، توپولوژی و آموزش هندسه است.
پاشایی اضافه کرد: مقالات ارائه شده در این سمینار از 40 دانشگاه و 80 موسسه و مرکز آموزش عالی به دبیرخانه این سمینار ارائه شده است.
به گزارش ایرنا، دهمین دوره سمینار ملی هندسه و توپولوژی امسال در در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار خواهد شد.
هم اکنون حدود چهار هزار دانشجوی دختر و پسر در سه رشته دکتری، 26 رشته کارشناسی ارشد، 18 رشته کارشناسی پیوسته، دو رشته کارشناسی ناپیوسته و یک رشته کاردانی در دانشگاه مراغه تحصیل می کنند.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.