به گزارش روابط عمومی فرمانداری چاراویماق، بابک فروغی روز سه شنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: در این طرح بیش از 95 هزار متر مربع از معابر روستاهای شهرستان چاراویماق از محل اعتبارات قیر رایگان سال 96آسفالت ریزی می شود.
وی افزود: در این طرح مشارکتی که در روستاهای تریان قشلاقی، آغبلاغ کورانلو، قلعه حسین آباد، آغزیارت، خواجه شاهی، اوچدرق و چبقلو اجرا می شود عملیات جدول گذاری و زیر سازی توسط دهیاری ها و عملیات آسفالت ریزی نیز ازسوی بنیاد مسکن انجام خواهد شد.
فروغی اضافه کرد: همچنین در روستاهای آغبلاغ کورانلو، دوه یاتاقی کورانلو، قلیچ خان کندی، ماخ، عمواوغلی سفلی، ذاکرکندی، مسنلو، پیک، پانبلاغی، خادم کندی، قزل آباد، شهنواز علیا، سوغانچی کوه، ورقه علیا و حسینی علیا، قیر رایگان در اخیتار دهیاران قرار می گیرد تا با نظارت این نهاد عملیات آسفالت ریزی انجام شود.
وی افزود: همچنین با همکاری بخشداران شادیان و مرکزی شهرستان و دهیاران و مشارکت اهالی معابر روستاهای اورتاسو، آغجه ریش، ایمشجه، نرگس آباد و شیویار به مساحت 21هزار مترمربع و با اعتبار پنج میلیارد و 837 میلیون ریال آسفالت ریزی شد.
شهرستان چاراویماق دارای 2 بخش مرکزی (شامل دهستان‌های چاراویماق مرکزی، چاراویماق جنوب‌ غربی، ورقه و قوری‌ چای شرقی) و شادیان (شامل دهستان‌ های چاراویماق شرقی و چاراویماق جنوب ‌شرقی) و یک نقطه شهری به نام قر ه‌آغاج است و 248 آبادی دارد.
این شهرستان با حدود 35 هزار نفر جمعیت در 180 کیلومتری جنوب شرق تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی قرار دارد.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.