حجت الاسلام محمدمحسن دعایی روز سه شنبه در جمع فعالان عفاف و حجاب مراغه افزود: قرارگاه های فرهنگی و تربیتی جنگ نرم در درون جامعه باید با حال و هوای قرارگاه های زمان جنگ پیش بروند تا اثرگذار شوند.
وی ادامه داد: در زمان جنگ وقتی موشکی به سمت ما شلیک می شد در نهایت باعث ویرانی یکی دو خانه مسکونی می شد در حالی که ایجاد یک شبکه غیر اخلاقی یا یک کانال نشر شبهات در فضای مجازی موجب ویرانی بنیان چندین خانواده می شود.
وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در راستای حرکت های جهادی در مقابله با جنگ نرم دشمنان اضافه کرد: در مقابله با هجمه های عظیم فرهنگی دشمنان به باورها و ارزش‌های مردم، باید همانند هشت سال دفاع مقدس از ارزش های متعالی اسلامی و انقلابی دفاع کنیم.
دعایی با بیان اینکه حجاب و عفاف رمز بقای اسلام است گفت: تصور دشمن این است که اگر حجاب را از سر زنان مسلمان بردارد، از گردنه احد اسلام عبور کرده و کار دین و ارزش های اسلامی تمام شدنی است.
وی با اشاره به فعالیت های جبهه فرهنگی عفاف و حجاب در کشور افزود: این جبهه فرهنگی یک شبکه غیر دولتی و متشکل از موسسات فعال در عرصه عفاف و حجاب، نهادهای علمی، فرهنگی و اجرائی، صاحب نظران و کنشگران موثر و فعال در عرصه عفاف است.
وی ادامه داد: این جبهه فرهنگی و اجتماعی با بهره مندی از دستگاه فکری منسجم نیروهای ارزشی و انقلابی کشورمان و به منظور تقویت، ساماندهی و اثربخشی موسسات و فعالان عرصه عفاف و حجاب تشکیل شده است.
دعایی افزود: جبهه فرهنگی عفاف و حجاب به تبیین نگاه جامع دین در موضوع عفاف و تدوین الگوی جامع عفاف، متناسب با نیازها و شرایط نوپدید با استفاده از ظرفیت‌های مدارس علمیه و نخبگان و بهره گیری از ظرفیت‌ نهادهای کارشناسی و صاحب نظران حوزه و دانشگاه می پردازد.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.