اولین جشواره خیرین مدرسه ساز با حضور تعداد زیادی از خیرین استان امروز صبح  (پانزدهم تیر ماه) در هتل شهریار تبریز برگزار شد. 
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان‌شرقی، این مراسم با هدف کمک به نهضت مدرسه سازی در کلانشهر تبریز برگزار شده و اکثر خیرین استان در این مراسم حضور داشتند.   گفتنی است از مسئولان فرماندار و مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی،مدیر کل امورامور مالیاتی، روساء آموزش‌و‌پرورش نواحی پنج گانه تبریز و اعضای شورای شهر در این مراسم حضور داشتند.     مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی در جشنواره‌ی خیرین مدرسه ساز اظهار کرد: جای شکر است که خیرین دست به دست هم داده و مشارکت خود را افزایش داد‌ه‌اند.    جعفر پاشایی عنوان کرد: زمانی که در سال 92 مسئولیت دستگاه تعلیم و تربیت استان به مجموعه‌ی جدید واگذار شد، متعهد شدیم که شاخص‌های مختلف در رابطه با مدارس را  تغییر دهیم.     وی در ادامه بیان کرد: چنانچه در سایه‌ی همت، اعتماد و نیک اندیشی خیرین توانستیم بخش بسیار مهمی از مشکلات را در استان که به طور مثال در شهر جدید سهند با کمبود فضای آموزشی مواجه بودیم، برطرف کنیم.   وی خاطرنشان کرد: اکنون آمار و ارقام به ما می‌گویند که در تبریز قریب به 200 مدرسه نیاز به بازسازی دارد.
همچنین رحیم شهرتی‌فر، فرماندار تبریز در این مراسم گفت: دراصل 19 متمم قانون اساسی آمده است که دولت و نظام حاکم باید به فکر تعلیم تربیت جامعه باشد، عدم رسیدگی به فضای فیزیکی آموزش و پرورش یک موضوع تاریخی است که خوشبختانه بعد ار استقرار نظام جمهوری اسلامی به توسعه فضای فیزیکی مدارس توجحه ویژه شده است.
وی افزود: هر نظام و دولتی که مشکلات خود را با ملت خود در میان گذارد و بتواند دست نیاز خود را به ملت خود مخصوصاً ملت پر افتخار ایران  دراز کند، نشان از ارتباط صحیح و اصولی است؛ خوشبختانه در شهری هستیم که اگر دستی دراز شود بی پاسخ نمی‌ماند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.