به گزارش ایرنا، ظفر محمدی روز پنجشنبه در نشست عفاف و حجاب مراغه افزود: تلاش در مسیر نهادینه شدن فرهنگ اسلامی به عنوان مهم ترین ارزش در جامعه اسلامی باید مورد اهتمام مردم و مسئولان قرار گیرد.
وی ادامه داد: باتوجه به سرمایه گذاری غرب و نظام سلطه برای رخنه و نفوذ فرهنگی و تحمیل ضد ارزش ها به جای ارزش های اسلامی و ایرانی، احساس مسئولیت در زمینه ترویج فرهنگ و ارزش های اسلامی از جمله عفاف و حجاب بیش از پیش ضروری است.
وی اضافه کرد: جوانان به ویژه بانوان جامعه اسلامی نیز باید در راستای صیانت از فرهنگ عفاف و حجاب به عنوان امری مقدس و ارزشی توجه و اهتمام ویژه ای داشته باشند.
فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز در این نشست گفت: دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب در قالب هجمه های فرهنگی درصدد ضربه زدن به ارزش ها اسلامی، دینی و باورها و اعتقادات مردم در جامعه اسلامی هستند.
سرهنگ پاسدار رضا سامی افزود: دین، مذهب و فرهنگ عاشورایی همواره مورد هجمه نظام سلطه بوده و اولویت آمریکا و غرب ضربه زدن به این ارزش هاست.
وی ادامه داد: تغییر در رفتار و فرهنگ مردم به ویژه تغییر در رفتارهای سیاسی و فرهنگی از راهبردهای شوم نظام سلطه برای تضعیف نظام اسلامی است.
وی اضافه کرد: نظام سلطه در سال های اخیر به دنبال از هم پاشیدن نظام درونی و فردی جامعه اسلامی به واسطه تغییر در فرهنگ و سبک زندگی موجود اسلامی در کشورمان بوده و از این رو هوشیاری در این زمینه از سوی مردم و مسئولان ضروری است.
وی با اشاره به برگزاری همایش مدافعان حریم خانواده با محوریت عفاف و حجاب گفت: این همایش همزمان با سراسر کشور ساعت 19.30 روز 21 تیر در بوستان یادگاران برگزار می شود.
حجت الاسلام فریدون مطهری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نیز در این نشست خواستار ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در مدارس شد.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.