مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: چهار تقویم قمری، شمسی، میلادی و باستانی برای رویداد تبریز 2018 و نیر تقویم 14 ماهه رویدادهای مربوط به آن در حال تهیه و تنظیم است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، مرتضی آبدار در نشست مشترک ستاد ملی سیاستگذاری و ستاد برنامه‌ریزی و اجرائی استانی تبریز 2018 با اشاره به تعداد جلسات برگزار شده در دو ستاد ملی و استانی تبریز 2018، گفت:  هفت جلسه در ستاد استانی با 420 مصوبه و دو جلسه در ستاد ملی با 9 مصوبه تا به امروز تشکیل شده است.
وی با تاکید بر اجرای پروژه های متعدد با محوریت تبریز 2018، خاطر نشان کرد: پروژه ها در سه بازه ی زمان بندی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت اجرا می شدند و بسیاری از پروژه ها ادامه دار خواهد بود و فقط معطوف به سال 2018 نیست.
آبدار میزان اعتبارات پروژه‌ها را در حوزه تملک 669 میلیارد تومان و در حوزه هزینه‌ای 96 میلیارد تومان اعلام کرد.
وی هم چنین از تعیین پنج مسیر گردشگری تبریزگردی با همکاری شهرداری و نیز تعیین پنج محور برای گردشگری در کل استان خبرداد.
آبدار ادامه داد: شش نشریه با عنواین مختلف از قبیل گزارش کلی از اقدامات انجام شده، جاده ابریشم، گردشگری حلال، بناهای تاریخی، طبیعت گرد گزارش نهایی افتتاح رویداد تهیه شده و نیز گزارش به سازمان همکاری اسلامی OIC تهیه و ارسال می‌شود.
وی با اشاره به اهمیت جمع‌آوری اطلاعات در حوزه گردشگری، گفت: سامانه جامع گردشگری تبریز 2018 به آدرس اینترنتی www.TABRIZ2018.com  و هم چنین خبرگزاری دو زبانه تبریز 2018 نیز راه اندازی می‌شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.