رئیس اتاق بازرگانی تبریز گفت: جمهوری اسلامی ایران امکانات بزرگی دارد، با این حال مردم از دولت انتظار دارند که این امکانات را در راستای رفاه ملی و اجتماعی به کار گیرد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، صمد حسن‌زاده در «ششمین جشنوراه ملی اقتصاد مقاومتی، تقویت تولید و اشتغال استان» اظهار کرد:  شایسته است از تمامی کارآفرینان و تولید کنندگان کشور به خصوص استان تجلیل کنیم؛ چرا که در شرایط سخت اقتصادی توانسته‌اند برای کشور اشتغال‌زایی کرده و تولیدات را افزایش دهند.
وی با تاکید بر اینکه هیچ قدرت نظامی نمی‌تواند جلوی قاچاق کالا را بگیرد، اعلام کرد: در چند سال گذشته قاچاق کالا در کشور نهادینه شده که برای جلوگیری از قاچاق کالا باید مدیران بنگاه‌های اقتصادی با تولید محصولات با کفیت نیاز جامعه را تامین کنند تا مردم نیاز و رغبتی به کالای خارجی نداشته باشند.
رئیس اتاق بازرگانی تبریز با بیان ایننکه تجلیل از کارآفرینان کار خداپسندانه ای است، اعلام کرد: امروز کسانی که به عنوان کارآفرینان برتر معرفی می‌شوند، نمایندگانی از واحدهای تولیدی هستند که از سوی مسئولان تامین اجتماعی انتخاب شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه دغدغه و معضل اصلی کشور بیکاری است، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس جمهور نیز به معضل بیکاری بارها تاکید کرده‌اند، امیدوارم بتوانیم شرایطی ایجاد کنیم که بیکاری در جامعه ریشه کن شود، با این حال اینکارمستلزم برنامه‌ریزی و اصلاح زیرساخت‌های کشور است.
حسن‌زاده خاطرنشان کرد: ملت ایران در جریان انتخابات در مقابل وعده افزایش یارانه برخی، با انتخاب دکتر روحانی نشان دادند که همواره به دنبال مسائل مالی نبوده و دنبال پیشرفت اقتصادی جامعه هستند.
وی با اشاره به اینکه بعد از انتخابات مردم از دولت روحانی انتظاراتی دارند، اظهار کرد: کشور جمهوری اسلامی ایران امکانات بزرگی دارد، کشوری است که سال‌های سال برای کشورهای دیگر تولید ثروت کرده است، کشوری که منابع معدنی آن جزو اولین‌های دنیا است، با این حال مردم از دولت انتظار دارند که این امکانات در راستای رفاه ملی و اجتماعی به کار گرفته شود.
رئیس اتاق بازرگانی تبریز با بیان اینکه دولت آقای روحانی در انتخاب وزرای خود موقعیت و ظرفیت‌های تمام استان‌ها را در نظر بگیرند، تصریح کرد: دولت به استان‌هایی که در رأس تولید و اشتغال قرار گرفته‌اند توجه ویژه‌ای بکنند و استان آذربایجان‌شرقی را با استان‌هایی که توانمندی کمتری دارند، مقایسه نکنند.
وی در خصوص طرح استاد و شاگردی گفت: این طرح یکی از طرح‌های اصیل ایرانی است که در سایه آن می توان بیکاری را از جامعه رفع کرد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.