به گزارش ترجمان صبح، کنسرت گروه «هارای» به سرپرستی رضا حسینی بقانام روز 17 و 18 تیر ماه در سالن استاد صیامی (سینما ناجی) برگزار می شود.
این کنسرت با صدای نادر رامدل، حسین ملکی زاده و و هنرمندی آرش آذر (بالابان) ؛ امیر آل نبی (ناغارا - پرکاشن) ؛ آرش حاج ابراهیمی (عود) ؛ مهران حسینی بقانام (کمانچه) ؛ علیرضا فرخی عدل (قوشا ناغارا - پرکاشن) ؛ بهمن عبدالپور (گیتار) ؛ سهند حراستی ( سینتی سایزر - پیانو) ؛ کاوه غفاری (آکاردئون)؛ رضا حسینی بقانام (تار آذربایجانی) ؛ برگزار می شود.
ساعت 21 و 17 و 18 تیرماه سالجاری در تالار استاد صیامی، واقع در سربالایی ولیعصر، برگزار می شود.
گفتنی است، علاقمندان می توانند برای خرید بلیط از طریق سایت ebilit.com و یا با مراجعه به مراکز تهیه بلیط اعلام شده در پوستر این کنسرت اقدام نمایند.
گروه موسیقی هارای از سال 87 در تبریز آغاز به کار کرده و تاکنون بیش از 24 برنامه به مناسبتهای مختلف و فستیوالهای معتبر داخلی و خارجی از جمله اجراهای عمومی در کشورهای آلمان، سوئد و نرو‍‍ژ نوروز 1389، اجرای عمومی آنکارا در ترکیه و کانال تی آر تی، اجرای عمومی آنکارا، و ایزمیر ترکیه، اجراهای عمومی و تور اروپا 1381 برگزار کرده است.
لازم به ذکر است، گروه موسیقی هارای تاکنون 7 آلبوم صوتی و تصویری از کنسرتهای اجرا شده و قطعات ساخته و تنظیم شده اعضای ایرن گروه منتشر کرده است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 692732
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.