به گزارش ایرنا، محمد محمدپور، روز پنجشنبه در آئین اختتامیه نمایشگاه قرآن و عترت در تبریز افزود: تعیین سهم آذربایجان شرقی از 10 میلیون حافظ قرآنی در اولویت فعالیت های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
وی اظهار کرد: برنامه های گسترده و متعددی در حوزه قرآن و عترت برای سال ٩٦ در این اداره کل طرح ریزی شده که امید است با همراهی و همکاری فعالان و اساتید این حوزه به بهترین نحو اجرا شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی یادآوری کرد: ترویج و توسعه فعالیت های قرآنی از وظایف اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و بر این اساس در سال گذشته 4 میلیارد ریال برای این امر توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هزینه شده است.
محمدپور، ادامه داد: فعالیت های قرآنی در سطح استان امسال نیز ادامه داشته و گسترده تر می شود.
وی با اشاره به نمایشگاه قرآن و عترت گفت: مهمترین ویژگی نمایشگاه امسال برگزاری آن توسط بخش خصوصی است.
نمایشگاه قرآن و عترت با هدف شناسایی، معرفی و نمایش آخرین دستاوردهای قرآنی در حوزه‌های فرهنگی، هنری و علمی و زمینه سازی مناسب برای آشنایی اقشار و گروه های مختلف با فعالیت‌های قرآنی و کمک به ارتقای کمی و کیفی برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی برگزار شد.
این نمایشگاه در بخش‌های مختلفی مانند آثار نفیس هنری، رسانه‌های دیجیتال، عفاف و حجاب، انتشارات قرآنی، کودک و نوجوان، خانواده و هنر آشپزی رمضان از سیزدهم خرداد تا نهم تیر در نگارخانه دانشگاه هنر اسلامی تبریز واقع در خیابان آزادی، میدان حکیم نظامی برپا شد.
خبرنگار: پرویز بابائی ** انتشار دهنده: محمد عزیزی راد
8023/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.