به گزارش ایرنا، محمد محمدپور شامگاه سه شنبه در دیدار هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات استان با اشاره به برگزاری موفق انتخابات الکترونیکی خانه مطبوعات افزود: لازمه توسعه استان وجود رسانه‌هایی با ویژگی‌ها مذکور بوده و با چنین رسانه‌های اثرگذاری می توان آسیب‌های موجود در روند توسعه رسانه ای را کاهش داد.
وی با تاکید بر گسترش کمی و کیفی مطبوعات اظهار کرد: بیش از پیش نیاز در حوزه‌های تحلیلی و تولیدی احساس می شود و باید رسانه‌های استان به سمت کیفیت و تولید محتوای غنی حرکت کنند ضمن این‌که ورود به عرصه‌های تعیین کننده توسعه در استان ضرورتی مهم برای رسانه‌هاست.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان ‌شرقی با اشاره به این ‌که نقد منصفانه همواره منجر به تعالی می‌شود، یادآوری کرد: بی تعهدی، بی انصافی و بی تقوایی در عرصه رسانه مغایر با منافع ملی است و در زمان کنونی بیش از هر زمان نیازمند همدلی و همزبانی فعالان رسانه‌ای استان برای پیگیری مطالبات مهم هستیم.
محمدپور، با تاکید بر این‌ که در چارچوب قانون بر فضای رسانه‌ای استان نظارت می شود، ادامه داد: خانه مطبوعات تشکلی فراگیر در جریان رسانه‌ای استان است که انتظار می رود با انسجام، همدلی و همکاری هیات مدیره جدید و بر اساس شیوه‌نامه و آئین نامه اجرایی مصوب مطالبات جامعه رسانه‌ای استان پیگیری شود.
وی خواستار ترسیم چشم‌انداز توسعه فضای رسانه‌ای استان از سوی خانه مطبوعات شد و گفت: گسترش ارتباطات رسانه‌ای خانه مطبوعات استان با دیگر استان های کشور و با کشورهای خارجی در چارچوب مقررات و ملاحضات ویژه مورد تاکید بوده و افزون بر این آموزش حرفه‌ای فعالان خبری و صیانت از حقوق اصحاب رسانه نیز باید مورد توجه قرار گیرد.
پس از این دیدار نخستین جلسه هیات مدیره خانه مطبوعات آذربایجان شرقی با حضور بازرسان و ناظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با دستور جلسه برگزاری انتخابات داخلی برگزار شد.
پس از رای ‌گیری برای انتخاب ارکان داخلی خانه مطبوعات آذربایجان‌شرقی مرتضی شفیعی به عنوان مدیر خانه مطبوعات، اسد فلاح به عنوان رئیس هیات مدیره، مریم خدابخش به عنوان نائب رییس هیات مدیره، ناهیده ابراهیم‌زاده، به عنوان منشی و سیدهادی شاطر موسوی به عنوان خزانه‌دار انتخاب شدند.
خبرنگار: پرویز بابائی ** انتشار دهنده: رستگار
8023/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.