احمد دادرس فیاض روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هادی افتخارزاده هنرمند توانای عرصه سینما و هنر مراغه، از سوی هیات داوارن به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم ملل اتریش انتخاب و تجلیل شد.
وی ادامه داد: این بازیگر مراغه ای به دلیل نقش ‌آفرینی در فیلم کوتاه ایرانی 'گورمردها' در این جشنواره، این جایزه را دریافت کرد.
وی اضافه کرد: فیلم کوتاه 'گورمردها' به کارگردانی علی مردمی که در بخش مسابقه چهل و پنجمین دوره جشنواره فیلم ملل اتریش حضور داشت، در نهایت موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد این جشنواره شد.
به گزارش ایرنا، چهل و پنجمین جشنواره فیلم های کوتاه اتریش که یکی از قدیمی ‌ترین و باسابقه ‌ترین جشنواره‌ های فیلم کوتاه است دوم تا هشتم ژوئن ( 12 تا 18 خرداد) در شهر لنزینگ اتریش برگزار شد.
هادی افتخارزاده، دانش آموخته بازیگری از دانشگاه تهران، مدرس و فیلمساز انجمن سینمای جوانان ایران دفتر مراغه، بازیگر سینما و تلویزیون و کارگردان عرصه فیلم و نمایش بوده که بازی در چندین فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی را در کارنامه هنری دارد و هم اکنون نیز مشغول بازی در سریال تلویزیونی 'آنام' است.
شهرستان فرهنگی و تاریخی مراغه با شخصیت های بزرگ فرهنگی و ادبی با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.