معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در روز قدس، اقدام غرورآفرین سپاه را تکمیل خواهند کرد، گفت: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس نشان خواهند داد که پای نظام، اسلام و مظلومان کشورهای اسلامی ایستاده‌اند.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان‌شرقی، حجت الاسلام احمد حمیدی با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دیرالزور سوریه اظهار کرد: سیلی محکمی که به تروریست‌ها و حامیان آن‌ها زده شد را به مقام معظم رهبری و تمام ملت ایران تبریک می‌گوییم و از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز نهایت قدردانی را داریم که اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان نشان دادند.
حمیدی افزود: : این اقدام فرزندان ملت در سپاه به طور حتم تاثیر شگرفی در حضور گسترده تر مردم تبریز و دیگر هموطنان در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال خواهد داشت.
وی با بیان اینکه روز قدس یکی از بزرگترین فرصت‌ها و بسترها برای نمایش اتحاد و یکپارچگی مردم ما علیه استکبار است، افزود: روز قدس یکی از ارزنده‌ترین یادگارهای امام خمینی (ره) برای همه مسلمانان جهان است که به واقع نشان از عمق دشمن شناسی و بصیرت ایشان و همچنین شناخت ظرفیت بزرگ اسلامی برای نابودی رژیم غاصب  صهیونیستی است.
حمیدی  با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در روز قدس، اقدام غرورآفرین سپاه را تکمیل خواهند کرد، گفت:مرم با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس نشان خواهند داد  که پای نظام، اسلام و مظلومان کشورهای اسلامی ایستاده‌اند.
معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز از حضور پررنگ  مدیریت شهری و  پرسنل خانواده بزرگ شهرداری تبریز در این مراسم باشکوه خبر داد و از تمامی شهروندان درخواست کرد که با حضور خود در این راهپیمایی  ضمن  ابرازهمدردی با مردم مظلوم وستمدیده غزه و اعلام انزجارازرژیم صهیونیستی، با آرمان های امام راحل (ره)  و مقام معظم رهبری نجدید میثاق نمایند و قدردانی خود را از  اقدام غرورآفرین سپاه  به عمل آورند 

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.