به گزارش ایرنا، صادق نجفی روز سه شنبه در بازدید از روند احداث پد هلیکوپتر این منطقه افزود: این طرح در زمینی به مساحت یک هزار و 225 متر مربع احداث می شود و نقش آن در مواقع مدیریت بحران ارزشمند است.
وی اظهار کرد: احداث این طرح با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه، قرار گرفتن در حاشیه اتوبان پاسداران و نزدیکی به بیمارستان عالی نسب در موقع بحران در دستور کار این منطقه قرار گرفته و هم‌اکنون در مراحل پایانی است.
شهردار تبریز یادآوری کرد: به همین منظور محدوده‌ای از پارک جنگلی ارم که بلا استفاده بوده به عنوان محل اجرای هلی‌پد در نظر گرفته شده و فضا‌سازی محوطه آن نیز به ابعاد 35*35 به صورت بتن مسلح اجرا شده است.
نجفی ادامه داد: بقیه فضای موجود برای جلوگیری از گرد و خاک ناشی از فرود هلیکوپتر به صورت فضای سبز و درختکاری اجرا شده که می توان از این محوطه به صورت دو منظوره استفاده کرد.
وی با اشاره به هزینه 10 میلیارد ریالی برای احداث فرهنگسرای ارم این شهرستان هم گفت: این مرکز در توسعه آموزش‌های فرهنگی نقش داشته و در مراحل تکمیل بوده و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.
شهردار تبریز اظهار کرد: با توجه به در پیش‌بودن تابستان، تکمیل این مرکز باید در ردیف اولویت‌های عمرانی منطقه 10 برای ارایه خدمت به جوانان و دانش‌آموزان در این فصل باشد.
نجفی در بازدید از خانه سلامت ارم از فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی این مرکز و تلاش مربیان و فعالان آن قدردانی کرد.
وی در بازدید از مراحل احداث زمین فوتبال پاس این منطقه بر سرعت بخشی در اجرای این طرح تاکید کرد.
خبرنگار: پرویز بابائی ** انتشار دهنده: محمد رستگار
8023/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.