به گزارش روابط عمومی این فرمانداری، رحیم بلال زاده روز دوشنبه در کمیته برنامه ریزی این شهرستان اظهار کرد: سهم شهرستان چاراویماق از محل اعتبارات تملک دارایی 83 میلیارد و 770 میلیون ریال است و 67 طرح از محل این اعتبارات در شهرستان اجرا می شود.
وی افزود: اعتبارات قانون توسعه متوازن شهرستان چاراویماق نیز 156 میلیارد و 830 میلیون ریال است و 28 طرح نیز از این محل در شهرستان اجرایی خواهد شد.
بلال زاده همچنین به نزدیک شدن سال 2018 و انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام در این سال اشاره کرد و افزود: شهرستان چاراویماق نیز در این سال به عنوان یکی از مقاصد توریستی آذربایجان شرقی انتخاب شده و تمامی دستگاه های اجرایی موظفند نسبت به ایجاد زیر ساخت های لازم در مناطق گردشگری اقدامات جدی انجام دهند.
وی به انتخاب شهرستان چاراویماق به عنوان شهرستان الگو برای سرمایه گذاری در اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان باید در جذب سرمایه گذاری تمام تلاش خود را بکار گیرند.
شهرستان چاراویماق با حدود 35 هزار نفر جمعیت در 180 کیلومتری جنوب شرق تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع و حدود 110روستا دارد و شغل بیشتر ساکنان این شهرستان دامداری و کشاورزی است.
انتشار: عیسی عطاپور**
3077
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.