به گزارش روز یکشنبه ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در جمع مدیران کل و همکاران حوزه ICT استان آذربایجان شرقی با قدردانی از خدمات این مجموعه در استان، گفت: نقش حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمینه اشتغالزایی در عصر کنونی بارز است و بایستی با میدان دادن به جوانان از ابتکار و نبوغ آن ها استفاده کرده و تا جایی که می توان در این حوزه اشتغال ایجاد کرد.
وی با لبیان اینکه دولت تنها نقش راهبری؛ نظارت و برنامه ریزی دارد و باید از ورود مستقیم ممانعت کند، تاکید کرد: چرخ اقتصاد بایستی در دستان خود مردم باشد.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص چگونگی استفاده از فضای مجازی اشاره کرد و گفت: در هر کشور استفاده از فضای مجازی ضروری می باشد ولی هر کشور برای خود خطوط قرمزی دارد که این امر بایستی رعایت شود .
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس شورای هماهنگی ICT استان آذربایجان شرقی هم در این دیدار گزارشی از عملکرد و خدمات ارائه شده از سوی ادارات و شرکت های تابعه وزارت در شهرها و روستاهای استان ارائه داد.
بهمن حسین زاده گفت : بیش از 1260 روستای استان به اینترنت پرسرعت مجهز شده و در نظر داریم اینترنت پر سرعت را به 1000 روستای دیگر انتقال دهیم .
وی اظهارکرد: با واگذاری وام 4 درصدی از محل وجوه اداره شده به جوانان دارای طرح ها و ایده های عملی درصدد افزایش اشتغال در این حوزه هستیم .
حسین زاده به فعالیت ادارات ، شرکت ها و اپراتورهای حوزه ICT در استان اشاره کرد و آمادگی این مجموعه را در راستای تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی در استان آذربایجان شرقی اعلام کرد.
انتشار: پرویز انصاری
3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.