به گزارش ایرنا، حجت الاسلام آل هاشم روز شنبه در جمع اعضای شورای اداری و خانواده معظم شهدا و ایثارگران، فرهیختگان و معتمدان شهرستان بستان آباد با بیان اینکه بانک ها نقش مهمی در رونق بخشیدن به اقتصاد مقاومتی دارند، افزود: سرمایه بانک ها می تواند در جامعه برای رونق اقتصادی و در راستای تولید و اشتغال کشور بکار گرفته شود.
امام جمعه تبریز جلوگیری از اسراف در جامعه را یکی دیگر از عوامل مهم در رونق اقتصادی کشور دانست و گفت: جذب سرمایه و رونق بخشیدن به تولید ملی و توجه به کیفیت تولیدات داخلی باعث رونق اقتصادی داخلی می شود.
وی ترویج فرهنگ مصرف تولید داخلی را یکی دیگر از عوامل رونق اقتصادی در کشور عنوان کرد و بر کاهش وابستگی اقتصاد به نفت تاکید کرد.
حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه عمل به شعارسال و اشتغال زایی می تواند بسیاری از مشکلات جامعه را حل کند، افزود: اگر در جامعه مشکل اشتغال حل شود شاهد شکوفایی استعدادهای خلاق جوانان در جامعه خواهیم بود.
رضا وحدتی نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی هم با محکوم کردن حادثه تروریستی در حرم مطهر امام راحل (ره) و مجلس شورای اسلامی از هوشیاری نیروهای اطلاعاتی در خنثی سازی این عملیات تقدیر کرد.
وی با بیان اینکه هر گونه توطئه و ترور در جامعه اسلامی ما محکوم به شکست است، ابراز امیدواری کرد در کنار همدلی و وحدت بین نمایندگان و مسئولان استانی و امام جمعه استان شاهد حل برخی از مشکلات موجود در جامعه باشیم.
خبرنگار: علی کبیر** انتشار:محمد رستگار
7239/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.