به گزارش ایرنا، علیرضا آخوندزاده روز پنجشنبه در نشست صندوق کارآفرینی امید با اصناف و بازاریان شهرستان میانه با محوریت اصناف و بازاریان افزود: از این میزان 350 میلیارد معادل 54 درصد از تسهیلات در امر اشتغالزایی توزیع شده و بقیه در امور ازدواج، تفاهم نامه و مناطق زلزله زده هزینه شده است.
وی هدف از این جلسه را اعلام بعد حمایتی صندوق از اشتغال و رونق کسب و کار اعلام و اظهار کرد: ارتباط تنگاتنگ جامعه اصناف و بازاریان در راستای رسیدن به اهداف صندوق مورد توجه است.
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید آذربایجان شرقی با بیان اینکه به چالش کشیدن اتاق اصناف و عقد تفاهم نامه و هماهنگی آن ها با این صندوق از اولویت برنامه های ماست یاداوری کرد: تسهیلاتی که به جامعه اصناف پرداخت می شود تسهیلات حمایتی با سود 4 درصد است.
آخوندزاده ادامه داد: طبق ضریب اشتغال در میانه تسهیلات پرداخت شده صندوق در سال گذشته 14 میلیارد ریال بود که با تلاش و زحمات همکاران در این صندوق 10 میلیارد ریال دیگر برای رونق اشتغال در این شهرستان پرداخت شد.
وی بیشترین تمرکز و برنامه کاری صندوق در سال جاری را حمایت از روستاها و قشر محروم حتی در خود شهر عنوان کرد.
آخوندزاده افزود: در راستای جامه عمل پوشیدن به اهداف اشتغالزایی هر 3 ماه یکبار در سال اول، هر 6 ماه یکبار در سال دوم در این خصوص نظارت انجام می شود و در سال سوم نظارت ها به صورت تصادفی انجام می شود که بر این اساس بالای 85 درصد از تسهیلات اشتغالزایی به هدفگذاری مورد نظر رسیده است.
فرماندار ویژه میانه نیز در این جلسه از مدیر عامل صندوق کارآفرنی امید در استان ورود جدی تر و قوی تر این صندوق در راستای کارآفرینی، اشتغال و تولید را خواستار شد.
حمید شکری افزود: برخی از طرح های تولیدی با هزینه کم و تولید و اشتغالزایی بالا در اولویت بوده و مقدمات کار برای پرداخت تسهیلات فراهم شده است.
وی به برنامه صندوق کارآفرینی امید در ارتباط با بازاریان و اصناف در استفاده بهینه از فرصت و ظرفیت این صندوق اشاره و اظهار کرد: تمام تلاش ما رفع نواقص و مشکلات این شهرستان از جمله رفع بیکاری با تولید و اشتغالزایی است.
شهرستان میانه با 180 هزار نفر جمعیت در 160 کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع شده است.
خبرنگار: زهره غلامی ** انتشار دهنده: محمد عزیزی راد
7231/8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.